fallback

Шефът на Renault поиска промяна в тестовете за безопасност

Според Лука де Мео някои от технологиите може да бъдат преразгледани

Главният изпълнителен директор на Renault Group - Лука де Мео, призова да бъде организиран дебат, на който да бъде обсъдено дали тестовете за безопасност Euro NCAP все още са подходящи за целта в сегашния им вид.

„Трябва да видим какво наистина носи използването на тези технологии в реални случаи, без да се опитваме да правим автомобили, които приличат на коледни елхи, защото са оборудвани с безполезни технологии. Стигаме до момент, в който доставчиците на тези системи се опитват да наложат собствените си идеи, вместо да правят това, което е добро за клиенти“, обясни шефът на Renault.

Коментарите на Де Мео идват след получени наскоро разочароващи резултати за някои от превозните средства на компанията по време на тестове на Euro NCAP. Те включват нула звезди за Renault Zoe, една звезда за Dacia Jogger и Dacia Spring и две звезди за Dacia Sandero. Всички те, до голяма степен, се дължат на лошите оценки за автоматичните електронни системи за безопасност, които помагат за предотвратяване на потенциални инциденти, но са обект на критики от страна на производителите, тъй като увеличават цените на моделите.

Де Мео подчерта, че иска да работи с властите за промяна на регулациите, като повтори, че всяко превозно средство на Renault Group отговаря или надвишава настоящите изисквания за безопасност.

„Разбира се, че уважавам Euro NCAP. Играем играта от десетилетия. Ние първи получихме пет звезди Renault Laguna. Те ни помогнаха да се съсредоточим върху проблема и да се подобрим, но занапред трябва да обсъдим кой е правилният подход и кои са нещата, които наистина правят разликата”, каза още шефът на Renault.

Топ-мениджърът беше категоричен, че в момента някои от нещата противоречат на логиката. Той настоява да бъде изградена разумна система – нещо, което често липсва в наши дни.

„Ако някой предложи система, която да спре шофьорите в нетрезво състояние да стартират колата си, още утре ще я инсталирам. Ако искат да използват автономна технология, за да се ограничат скоростите в някакви граници, бих се съгласил. Нека обаче разгледаме проблемите - скорост, разсейване, проблеми с физическото състояние и да намерим истинските им решения", каза още Де Мео.

fallback
  • #11
    Ютюб ( преди 2 години )
    Гледайте в Ютюб челно сблъскване между Джета и Корола
  • #10
    Факт!-тически ... ( преди 2 години )
    рено и производното му неуДачия се разпадат още от завода! Каква сигурност искате, както казва долния увреден!? Защо ли ...
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако се сблъскат челно два танка с 64 км/ч колко танкиста ще оцелеят? Не е въпроса коя кола се е деформирала повече или по-малко, а коя абсорбира по-ефективно удара и запазва по-добре пространството около пътниците. Нормално е по-малки и по-евтини коли да са с по-слаба защита, но и не виждам по улиците да са се избили всички да карат Волво. Защо ли...?
  • #8
    SPD7693 ( преди 2 години )
    Ами вие кога ще започнете да произвеждате по-твърди коли да ви питам? Блъсне ли се в почти всичко друго, "Рено"-то винаги се смачква като лист хартия! За сравнение - "Волво"-то е почти непокътнато при същия удар! "Рено" винаги ги правят с много тънки ламаринки, кекави пружини и хората седят буквално залепени за прозорците. Какво да очакваш? А "Волво" с тия едрите шайби, които могат спокойно да бъдат носещи стени на панелен блок ти оставят толкова много място... И са с по-едри пружини също.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    най безмисленната организация цял ден блъскат автомобилчета полза никаква
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Уж е прав, но не съвсем. Вярно е че липсата на асистенти се отразява на цялостната оценка, но също така от NCAP дават разбивка на отделните аспекти. Тойота ярис има 86% защита на пътниците, а дачията 70
  • #5
    Дфен ( преди 2 години )
    Мисля си защо мерцедес има например екстра като масаж на шофьорската седалка и се сещам че са му дървени седалките затова трябва да има.
  • #4
    #3 ( преди 2 години )
    Само увредените не го знаят това, но те за това са увредени! )))
  • #3
    Нормално де ... ( преди 2 години )
    рендетата и неудачиите са сбъркани още на чертожната маса!
  • #2
    до 1 ( преди 2 години )
    Отвори отчета на euroncap и посочи къде пише че са взели точки по тази причина. Другото са спекулации, може би, може би не, ама, ама не, сигурно, несигурно.
fallback
Последни