fallback

Механик определи Toyota Supra като „бездънна яма за пари“

Големият проблем на спортното купе са сложните агрегати на BMW (ВИДЕО)

Популярният американски автомобилен механик Скоти Килмър, който е известен със своята откровеност, даде своето мнение за един от най-популярните спортни модели на планетата - Toyota Supra. В отговор на въпрос на собственик на колата, който попита дали тя е надеждна в дългосрочен план, американецът я определи като „бездънна яма за пари“.

Според Килмър, който има собствен канал в YouTube и често от него дава съвети на автомобилни теми, купето с две врати определено ще изпразни джоба на собственика си. А причината е, че Supra е по-скоро продукт на BMW, а не на Toyota.

Механикът посочва, че баварската марка произвежда надеждни двигатели и трансмисии, но използва много сложни технологии за създаване на части, които впоследствие значително увеличават разходите за ремонт. Килмър е категоричен, че новата Supra няма нищо общо с автомобилите на Toyota и посочва аргументите си за тома.

Основният е, че новото поколение на спортния автомобил се произвежда в завода Magna Steyr в Грац, Австрия, на същото място като роудстърите на BMW, които с възрастта се превръщат в „прахосмукачки на пари“. Серията Toyota Supra A90 е построена на базата на BMW Z4, като моделите имат обща платформа, двигатели и трансмисии (както механични, така и автоматични). Дори електронната чистачка е направен от компания, която работи само с BMW.

Моделите се различават само в настройките на задвижващите си агрегати и по панелите на каросерията. На табелките на Supra дори е изписано „Произведено от BMW“, категоричен е механикът и припомня, че дори сервизните акции на модела на Toyota се организират от BMW. Последната беше заради неправилно монтиране на предпазния колан на шофьора.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #14
    Пешо ( преди 2 години )
    На тоя ако му отворите канала 40% от клиповете са му как говори против Тойота.
  • #13
    Фен на Скоти ( преди 2 години )
    Като изключим някой скорошни коментари за войната, човека няма грешка в отценката за автомобилите купувайте Тойота(Камри, Корола, 4Рънър, Ленд Круизър) , Хонда(Сивик, Акорд) и Ф 150 на Форд. Другото е endless money pit
  • #12
    Иван ( преди 2 години )
    Новото БМВ х5
  • #11
    Z ( преди 2 години )
    Поредното доказателство защо БМВ не правят камиони.
  • #10
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    Истинската Супра е Lexus LC.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Всяко БМВ е бездънна яма за пари! Това също и не прави изключение, въпреки емблемата на Тойота. Така, че това е положението. Не случайно никой фен на японските коли и специално на Тойота няма да си вземе подобно нещо, като тази Супра, която не е никаква Супра и няма нищо общо с легендарният модел от миналото. Който иска спортна Тойота си взема GR Yaris или GR Corolla. Там е истината, а не в това БМВ Супра, което е бездънна яма за пари или както е по-известна марката BMW Break My Wallet.
  • #8
    До долния ( преди 2 години )
    Сега разбираш ли защо толкова много мразят Тесла? Защото на светофара всяка фабрична Тесла им разказва играта, въпреки че струва по-малко да си я купиш, а после почти нищо да я поддържаш. Да не говорим, че дори най-скъпата и мощна Тесла, въпреки че има мощност над 1000 коня, като пари харчи по-малко от Toyota yaris на километър, особено градско, където автомобилите с ДВГ харчат най-много, но електромобилите по-малко отколкото на магистрала.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Това не е никаква Тойота, иначе прав е Скоти - всеки един автомобил с ДВГ особенно спортни и големите са си ендлес мъни пит за комплексари коите си правят събор на светофара щото глей ся ко прай на втора.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Не стига, че са им сложили емблемата, но някои оризари тук и недоволстват. Ми толкова е потенциала на тази марка, онова другото недоразумение, то пък е Субару.
  • #5
    112 ( преди 2 години )
    Ами нормално, немската надеждност няма нищо общо с японската надеждност. Лично мога да го потвърдя ...
fallback
Последни