IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайци направиха Lamborghini Urus за 14 000 евро

Производителността на Huansu C60 Hyosow е в пъти по-малка

В последно време китайските „копия“ на популярни модели намаляват, но това съвсем не означава, че са напълно изчезнали. Доказателство за това е новият Huansu C60 Hyosow, който до известна степен повтаря най-спортния SUV на планетата - Lamborghini Urus.


Huansu C60 Hyosow


Приликите се виждат най-вече в предната част, където голяма част от компонентите са с идентична форма. Има и разлики, разбира се – при азиатския модел дневните светлини са интегрирани в бронята. Отзад впечатление правят спойлерът, дифузьорът и двойните тръби на изпускателната система.

Като размери C60 е по-малък от Urus, въпреки че предлага междуосие от 2,81 метра. То е по-малко от това на италианския SUV, при който този показател достига 3 метра. Снимки на интериора липсват, но със сигурност материалите в него ще бъдат с много по-ниско качество.


Huansu C60 Hyosow


Задвижването на Huansu C60 Hyosow е поверено на два 4-цилиндрови турбомотора. Единият е 1,5-литров със 150 к.с., а вторият – 2,0-литров със 190 к.с. Това е доста далеч от агрегата на Urus – 4,0-литров туин-турбо V8, развиващ 650 к.с. Благодарение на него кросоувърът на Lamborghini ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди и развива 305 км/ч при тегло от 2,2 тона.

При подобни показатели е напълно нормална и огромната разлика в цената. Urus струва поне 250 000 евро, докато C60 Hyosow се предлага за между 14 100 и 21 000 евро в зависимост от двигателя и оборудването.

Снимки: Huansu

0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Енчо ( преди 1 година )
    Тази кола излезе 2019, не знам защо има статия за нея чак сега. Май сте 3 година назад с новините.
  • #3
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    То и оригинала струва почти толкова. Разходи за производство 25-30хил. и после го продават с 1000% надценка. От производствена гледна точка няма голяма разлика между обикновен автомобил от среден клас и скъп автомобил от висок клас. Количеството материали е долу горе едно и също а производствените процеси за отделните части вече почти изцяло автоматизирани и поточните линии за сглобяване са едни и същи. Няма значение колко е скъп крайния продукт. Клиента плаща за марка и дизайн.
  • #2
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Киро ( преди 1 година )
    Грешка, направили са гадно китайско менте за 14 000 евро.
  • #1
    18 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Бъдещето на европейското автомобилостроене ...