fallback

Шефът на Renault: Преходът към електричество все още вреди на околната среда

Не спирайте да инвестирате в двигатели с вътрешно горене, призова Лука де Мео

Стремителният преход към автомобили с електрическо задвижване е прибързан и вреден за околната среда. Това заяви главният изпълнителен директор на Renault Group – Лука де Мео, като призова производителите да продължат да инвестират в двигатели с вътрешно горене.

Както е известно, европейската комисия иска да спре продажбата на всички нови автомобили с дизелови, бензинови и хибридни двигатели до 2035 г., но много от топ-мениджърите са на мнение, че тази стратегия е прекалено агресивна. По време на срещата „Бъдещето на автомобила" Лука де Мео заяви, че прекалено бързият преход към напълно електрически транспортни средства не спасява планетата.

Според шефа на френската компания, влагането на огромно количество пари в технологиите за създаване на електромобили съкращава инвестициите в двигателите, работещи на изкопаемо гориво, които, на свой ред, замърсяват много повече околната среда.

„Първо, искам да потвърдя, че Renault много държи на електромобилите. Имаме голям брой разработки в тази област и вярваме, че електромобилите, както и водородът, могат да бъдат много добро решение за някои сегменти, където все още се залага на бензинови и дизелови двигатели. Ако се вгледате в статистическите данни, ще видите, че двигателите с вътрешно горене, в това число и хибридите, все още не са достигнали своя пик. Съществуват прекалено много проблеми – социални, финансови и екологични, които трябва да бъдат отчетени“, обясни Де Мео.

Шефът на Renault съвсем не е първият ръководител в автомобилната индустрия, която смята, че ранният преход към електромобили носи сериозни вреди на околната среда и на обществото. Наскоро генералният директор на Volkswagen Group - Херберт Дийс, също заяви, че все още е твърде рано браншът да премине изцяло към електрическо задвижване= Изявлението му беше направено на същата тази среща, където Дийс беше категоричен, че търсене на електромобили има, но инфраструктурата за тях не е готова.

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    А това с безплатното зареждане след 5 години ще е мил спомен. Ако електричките се увеличат сериозно, безплатните зарядни по моловете и големите магазини или ще спрат да са безплатни, или ще станат 3-7 кВч-ови или ще има опашки там. Ще стане че или си я зареждаш вкъщи или bezahlen на бърза зарядна.
  • #6
    до 3 ( преди 2 години )
    Тази инфраструктура да не е евтина и тока да идва от небето? Поне си прав че скоро ДВГ ще се поизравни с плъгините (за съжаление не защото батериите поевтиняват). И да не забравяме че от юли месец влизат нови евро изисквания и цените на колите ще скочат още.
  • #5
    А бе ... ( преди 2 години )
    това рено не фалира ли покрай Рашата!? Или пак го спасиха финансовите инжекции на Франция и техниката на Нисан ...
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Писах го преди време - никой не ги иска, и един по един един сега почват да нагиат глави. Тавареш поде първи. Писна им от зелките в Брюксел вече. Крайно време беше, бизнеса да води политиката а не обратното.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Трябва в града да се направи мощна инфраструктура за безплатно зареждане и да се пуснат съвсем малко по-скъпи от нормалните коли плъгин хибриди като само за града. После на магистралата ще можеш да караш с 140 без да ти се наложи след 100 км да зареждаш понеже електричкита като ги напънеш и батерията умира.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Акио Тойода га ви обясняваше се смеехте, сега всички запяхте тая песен. Няма как да стане тоя бърз преход. Изисква време и много пари, които само Норвегия могат да си позволят за момента.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Ще се сетите
fallback
Последни