fallback

7 коли, за които всеки мечтаеше през 90-те години

Тези автомобили се превърнаха в символи на една епоха

Последното десетилетие на 20-ти век се оказа специално в много аспекти, включително и в автомобилния. Тогава на българския пазар масово се появиха западните автомобили, много от които струваха просто астрономически суми. Но тези коли наистина бяха страхотни. Ето и някои от най-ярките примери от 90-те години на миналия век, превърнали се в символи на своята епоха.

7 коли, за които всеки мечтаеше през 90-те години (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Как така всеки? Аз и моите приятели, никога, ама абсолютно никога не сме си мечтали за тези 7 коли изброени тук. По цели вечери сме обсъждали коли, събирали сме се в гаражи, за да помогнем за някой ремонт и повечето неща си ги оправяхме сами. Имахме бензин в кръвта, а не като сега да не могат един въздушен филтър да си сменят сами. Та в тази връзка зная кой за какво си е мечтаел от моят кръг приятели и заради това ви казвам, че това не са мечтаните коли. Заблуждавате по-малките с тези лъжи!
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Това са пълни глупости, а заглавието е типичното за жълто-кафява медия, каквато всъщност сте. През 90-те масово хората мечтаеха за Калибра или Тигра, но повечето можеха да си позволят Кадет, Астра или Корса. Мечтаеха за Фронтера също, но имаха Самурай. Омега беше доста добра лимузина също и беше мечта, но имаха пари само за Сиера. Други мечтаеха за Сивик или Акорд с яките ВИТЕК системи, но парите стигаха за Сивик 1,4 90 к.с. Мечтаеха за Голф III 2.0 GTI, но вземаха 1,8 90 к.с. и т.н.
  • #9
    През 1994 ( преди 2 години )
    баща ми си купи син фиат Croma с шибидах, алуминиеви джанти и ел.стъкла. Всички я гледаха тая кола все едно е космически кораб. Верно не е мерджан ама за времето си колата беше топ.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Къде е Тойота Селика? За това мечтаехме! В по-скромните си мечти за Ситроен Ксантия. Хамър през 90-те в България можеше да се види изключително рядко и едва ли някой е мечтал за него. Скорпиото едва ли е будело мечти. То беше по-достъпен вариант на премиум автомобил.
  • #7
    W140 ( преди 2 години )
    Ще си остане най-великата S-класа. Дело е на най-добрия дизайнер в историята на Мерцедес, италианеца Бруно Сако. Негови са също и 190 ,123, 124 и 220.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Мечтаехме главно за БМВ-тата които мутрите караха и някои друг Мерцедес, остналата ширпотреба не бих казал да е привлекла особенно много мечтатели.
  • #5
    Макс ( преди 2 години )
    124-ката защо я няма?
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Имах Ауди 100, което беше невероятен автомобил с много екстри и супер возия, но харчеше много. След това си взех Ауди В4. Най-добрия автомобил, който съм имал. Смлях го от каране и за 5-6 години навъртях около 120 х. км. Сменил съм само каре и бензинова помпа и два пъти допълвах фреон на климатика. Продадох го 2011 за 1700 лв. и още ме е яд, че просто не си го оставих като "ретро" кола и да си го имам за кеф! Имах и Маздата, която също беше супер, но доста "претенциозна". А бе, имаше супер коли!
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    90-те години бяха вървежни черни пластмасови брони, много яка ми изглеждаше "Темпра", а мечта беше да имаш бял мерцедес и вътре да оправяш каки дет не продават либоф за пари. Ех мечти мечти
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    За мен това е най-грозната кола правена някога.
fallback
Последни