fallback

7 коли, за които всеки мечтаеше през 90-те години

Тези автомобили се превърнаха в символи на една епоха

Последното десетилетие на 20-ти век се оказа специално в много аспекти, включително и в автомобилния. Тогава на българския пазар масово се появиха западните автомобили, много от които струваха просто астрономически суми. Но тези коли наистина бяха страхотни. Ето и някои от най-ярките примери от 90-те години на миналия век, превърнали се в символи на своята епоха.

7 коли, за които всеки мечтаеше през 90-те години (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #21
    Милеслав Божилов ( преди 2 години )
    Не, момчета,имате грешка :) Точно такова Скорпион карам и в момента. Колата е УНИКАЛНА от където и да я погледнеш. V образен 6-так, 2'9 к.с. ,150 конски сили с неубиваем двигател. За справка на e-mail : mileslav***abv.bg. Поздрави
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    Забравихте Ланча Тема, Делта; разни Алфи; Опел Омега, Монца, Манта; Ситроен BX, ZX и особено XM; Форд Ескорт вафлен стоп; Опел Кадет; Голф 3; много японски. Много хора караха Honda Concerto или искаха Mazda MX 3 и Нисан NX. Хубави времена бяха.
  • #19
    анонимен ( преди 2 години )
    До ден днешен,любими коли си ми остават на сърце БМВ Е34 и Е65!
  • #18
    пропуснати са ... ( преди 2 години )
    Опел Омега и Калибра!
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    Това са най-хубавите Ауди 100/А6 и М3 за мен.
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    #17 значи повечето хора сме били мъртви тогава, щом всичко живо си е мечтаело за Хамър. Между другото пред 90-те, никой не беше чувал и виждал за такова животно Хамър, а камо ли да си мечтае. Единствено по новините по време на войните, опссс военните операции на ФАЩ показваха такива машини, но никой не знаеше, че ги продават за цивилно ползване. Ако ги имаше първо мутрите щяха да ги яхнат...
  • #15
    Всичко ( преди 2 години )
    живо си мечтаеше най вече за Хамър...
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    През 90-те мечтаехме за запазена кола втора употреба, внос от Германия. Без голямо значение каква, важното да не беше съветски ***. Научихме, че нов внос на 100 хил. км е в по-добро състояние от нов руски ***. Не смеехме да мечтаем за чисто нови коли, защото ако имахме такава, насила ни я застраховаха от СИК и ВИС. Беше време на мафията с червените пари, изнесени с куфарчета от бившата просъветска власт.
  • #13
    В България ( преди 2 години )
    Все точиха лиги още по Мерцедес 123, 124, 190, 126, 463 и 129. По БМВ-тата - Е34, Е39, Е38, Е32, че даже и Е30. По ФВ, от по-обикновените хорица се - Голф 2, Голф 3, Джета, Пасат. Много народ се радваше и на Опел Вектра и Кадет, а после и на Астра. Не си спомням някой да е гледал Волвото, Маздата и особено тва убито Скорпио.
  • #12
    90-те ( преди 2 години )
    Audi 200, Honda Prelude, VW Corrado, Ford Probe GT, Calibra turbo, Fiat Coupe turbo, Eclipse, Nissan 300ZX, Dodge Stealth, Pontiac Trans Am WS6
fallback
Последни