fallback

Блогър разглоби Camry и обясни феномена „Toyota”

Club Service откри слабости в сглобката на популярния бизнес-седан (ВИДЕО)

Популярният блогър Иля Свиридов разглоби напълно и направи обстоен анализ на поредния автомобил в YouTube-канала Club Service. Този път това е новата Toyota Camry, оборудвана с 2,5-литров атмосферен двигатели и класическа 8-степенна автоматична скоростна кутия.

Цената на блогъра беше не само да покаже техническите решения, използвани при разработката и производството на автомобила, но и да обясни феномена „Toyota”. В случая е използвана версията на модела, произвеждана за пазара в Русия, която се радва на огромен интерес и е винаги в челото по продажби в този сегмент.

Според Свиридов, потребителите не бива да очакват високи технологии при звукоизолацията на автомобила. Купето е покрито с формован филц, което означава, че след десетина година в салона ще проникне неприятна миризма от изтичането на мръсна вода. Друг проблем е неособено доброто качество на сглобката – уплътненията не са намазани добре, а боята е тънка.

Въпреки това, Toyota си остава един от феномените в автомобилната индустрия. Причината е използването на утвърдени през годините технически решения, които правят автомобилите на марката възможно най-надеждни. Подходът на японските инженери е идеално илюстриран от окабеляването – то е просто, спретнато и с високо качество.

Същото важи и за атмосферния двигател, автоматичната трансмисия или ходовата част. Всички технически решения при тях са се доказали във времето и това прави автомобилите на Toyota толкова привлекателни за потребителите.

Снимка и видео: Club Service

fallback
  • #22
    анонимен ( преди 2 години )
    Знам, че не разбираш идеята на премиум колите. Не е нужно да пишеш 3-то поред мнение и да се излагаш. Върви си карай 30-годишния Лескункс, а на мен остави да си карам новото Ауди. А, чакай, за теб дори 30-годишен е мечта. Извинявай!
  • #21
    анонимен ( преди 2 години )
    До 19: "собственикът на М3 отдавна си е купил новото поколение". Точно това е идеята на пластмасовите еднодневки - караш и фърляш. Японците просто правят друг тип автомобили - със среден срок на есплоатация 30 години. Защото го могат.
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    #16, и все пак европейските тракащи премиуми са далеч по-изискани и изтънчени от уникатния японски псевдопремиум.
  • #19
    анонимен ( преди 2 години )
    #15, собственикът на М3 отдавна си е купил новото поколение, а твоят Лескунксов собственик още не смее да натисне газта, защото а) не върви и б) бензинът е скъп.
  • #18
    до #17 ( преди 2 години )
    Европа и технологии? Ама ти сериозно ли?
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    В Европа се произвеждат най-високо технологичните автомобили ! Затова японските и хАмериканските подобия на автомобили не се търгуват на този континент ! Та дори Рено е по-добро от Койота
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    До 11: И ти си прав.. Европа харесва тракащи дизели, мисли че премиума трябва да трака, придърпва и пуши. Японците са по финната изработка, не дялат с тесла и чук, затова не се вървят много в Европа.
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    До 13: IS-F-ите към този момент са тъкмо разработени, докато м3 е92 стават само за скрап, защото ремонтите им са нерентабилни. Разбира се, мазохисти има, но това не променя фактът че IS-F е добре проектираният автомобил, докато м3 - пластмасовата еднодневка.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Не е вярно, че Тойотка е изостанала при електрмобилите. Представи цяла сцена, пълна с глинени модели. Само трябва да им изрежат по една дупка в пода и ще могат да се бутат с крака, стил Флинтстоун. По еко от това здраве му кажи!
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Голям го вадеха и с оня IS-F щял да бие м3 е92....Да ,добре или пък is250 се цели в е90 325i .Никакъв шанс.Тва са стари факти ,ама и сега не е по-различно.Японските автомобили с малки изключения са технологично много по-назад от европейските.
fallback
Последни