IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

8 проблема на един от най-популярните мотори на VW Group

Двигателят 1.4 TSI се поставя на голям брой модели от различни марки

Съкращението TSI се появи през 2006 г., като започна да се използва за двигателите на VW Group. Благодарение на комбинацията от турбокомпресор и механично задвижван компресор, тези мотори предлагат отличен въртящ момент. Тази технология осигурява богата смес в близост до свещта и по-лоша смес в останалата част от горивната камера, което помага за висока ефективност при ниски и средни натоварвания.


1.4 TSI


По същото време се появява и един от най-разпространените двигатели от семейството EA111 - 1.4 TSI CAXA. Той се произвежда се от 2006 до 2015 г. и е инсталиран на много модели на Volkswagen, Skoda, Audi и Seat. Трябва да се отбележи, че някои от характерните за мотора болежки са отстранени през годините и съответно се появяват предимно при по-старите версии.

Като цяло, моторът предлага конструктивни решения, които би трябвало да му осигурят дълга и безпроблемна работа. Сред тях са чугунен цилиндров блок, ангренажна верига, хидравлични повдигачи на клапаните и др. Този агрегат обаче поднася различни неприятни изненади, за които сега ще стане въпрос.

8 проблема на двигателя 1.4 TSI (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #23
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Наистина здрави и доказали се двигатели на ВАГ групата са 1.8Т и 1.9ТДИ.
  • #22
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Чочо ( преди 2 години )
    Лошо гориво, влагане на съмнителни с качеството си части и не на последно място зададени проблеми още при конструирането на ДВГ - то , водят до проблеми без значение на марката и модела . Другото е рекламна стратегия пичове !
  • #21
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Готин ( преди 2 години )
    Всички изброени проблеми са в следствие на увеличено количество сажди. Това означава лошо изгаряне в горивните камери. Това пък означава или лошо управление на горивният процес, или концептуално сбъркан двигател. Без значение кой е производителят.
  • #20
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Ами ( преди 2 години )
    Карам такъв TSI на 160 000 км от нов и без никакви проблеми досега и без разход на масло, като веднъж профилактично смених верига и обтегач.
  • #19
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Кокорчо ( преди 2 години )
    Кола над 10 години под 250хил.км няма.Всичко изпрано,пастирано и *** Балкански като го види и ахва то като нова взимая и после си Скуби космите от ***. А ти с фабричен газ или на метан цифрата е по 2
  • #18
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Боб ( преди 2 години )
    То да беше само това.Те цялата група са изтъкани от проблеми и ремонти със сериозни цифри.И все пак високообразованите им купувачи си ги хвалят.
  • #17
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Аглока*
  • #16
    20 rate up comment 5 rate down comment
    И а ( преди 2 години )
    Разбирачите знаят че откъм двигатели в сащ най добри са Хонда и тойота съответно Аглока и Лексус. Американските атмосферни мотори или с компресор също предлагат отлична здравина. Като европеец смятам че за леки коли бъдещето трябва да е насочено първо към хибриди и после към Ел коли. Всички бай *** по селата ще ти разправят как от немците няма по добри но света не се върти около Германия. Интересен е напредъкът на корейците последно време. Ама южните...
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Дядо Либен ( преди 2 години )
    Все дреболии.
  • #14
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    до #8 Къде ги тези коли на тези километри? Пуснах да търся и не ми излизат такива. Ти да не ползваш някакво друго мобиле, което е направено специално за като теб, които са фенове на кучата марка.