fallback

Автомобилите на Tesla вече идват без кабел за зареждане - като iPhone

Производителят на електрически превозни средства тръгна по пътя на Apple

Преди две години технологичния гигант Apple спря предоставянето на зарядни устройства, кабели и слушалки при покупката на нов iPhone от клиент. След това същото започнаха да правят и други производители на смартфони, а сега идва ред и на компании, произвеждащи електрически превозни средства.

Напълно очаквано, първата от тях е Tesla, която вече не доставя на клиентите си никакви кабели за зареждане с автомобилите. Трябва да се отбележи, че първоначално в комплекта на всеки модел на марката имаше два кабела за зареждане - NEMA 14-50 и NEMA 5-15. Първият е за по-бързо зареждане, вторият е за свързване към обикновен домашен електрически контакт.

Първият кабел отдавна е изваден от пакета, предлаган на клиентите, като се продава отделно на цена от 400 долара. Сега вече същото се случва и с втория, като цената му е 200 долара. Това, което е по-важно – в момента и двата аксесоара не са налични за поръчка на официалния уебсайт на Tesla, тъй като са изчерпани.

В същото време, въпреки отказа от продажба на кабели за зареждане, американският производител не намалява цените на своите модели. Дори напротив – през март Tesla увеличи цените на автомобилите си, продавани в САЩ и Китай.

fallback
  • #17
    Пешо ( преди 2 години )
    Догодина колите Тесла ще идват без батерии и гуми,но гламавите американци пак ще ги купуват като луди
  • #16
    До долния ( преди 2 години )
    Това е защото човека е безмозъчен електрофил.
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Плиткоумния го виж в оледалото. Ясно пише, че при поръчка идва без кабел и ясно пише, че ако искаш кабел, няма. Дали или кога ще има не се знае. Отделно те вече са ти вдигнали цената, защото цената с кабел и без е една и съща, тоест плащаш като за Тесла с кабел, отделно плащаш и допълнително за кабел. Кое е за предпочитане сега за теб? То не трябва много мозък, ама при теб е дефицит.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Плиткоумният си ти. Всички автомобили, поръчани досега, ще получат кабела, така че изчерпаната наличност няма значение за тях. А бъдещите клиенти ще имат избор при поръчка да го включат или не. Между двата варианта - да ти вдигнат цената на колата с 300 долара и да го включват винаги или да не я вдигат, но да го изключат - кой според теб е за предпочитане? Не всеки иска кабел или пък иска от друг производител. Решението е добро за природата и икономиката.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Малко нелепо ми се струва да продаваш електрическа кола без кабел за зареждане, като капак дори не предлагаш такъв защото били изчерпани. Що за плитък мозък трябва да си, за да дадеш една шапка пари за кола, която няма да можеш да зареждаш у дома? Да очакваме ли скоро и без светлини, гуми, стъкла и т.н... ? Докато има плиткоумни клиенти, които да им купуват стоката на всяка цена, ще им се качват на главата. Ако потребителя бе умен и бойкотира тази политика, набързо ще върнат кабелите в колите.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Само да споделя, че не производителите не слагат зарядно с телефоните, а от Европа не им позволяват. Същото като магазините, дето се хвалят колко много мислят за околната среда, а истината е че ЕС забрани безплатните и еднократни торбички
  • #11
    BENZIN ( преди 2 години )
    Това явно е продължение на промоцията, без накладки, с различен размер джанти, с две по две гуми, за да не трябва да ги сменяте през сезоните, а скоро и с различни по цвят калници, без предно стъкло, без батерия и без електромотор. Ако сте топ късметлията на годината може да уцелите всички промоции в една кола, тогава получавате бонус точки със завишаване на цената само за вас, както и възможността да си купите явтомобил, който всеки момент може да ви забие в някой стълб, или стена. Топ оферта.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Е аз тва казвам де ел колите не влията на тези двг тоест Мъск нимой ги спре
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    КитайГоворим за масовото производство на ДВГ, където бензиностанциите нямат нищо общо. ДВГ ще продължи да съществуват, да се движат и да зареждат от бензиностанциите, десетилетия след като приключи масовото им производство и продажби, защото имат много дълъг жизнен цикъл. Самият факт че средната възраст на българския автопарк е над 20 години, трябва да ти говори нещо. Това е средна възраст, а не годините на най-старите автомобили.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Говорим за масовото производство на ДВГ, където бензиностанциите нямат нищо общо. ДВГ ще продължи да съществуват, да се движат и да зареждат от бензиностанциите, десетилетия след като приключи масовото им производство и продажби, защото имат много дълъг жизнен цикъл. Самият факт че средната възраст на българския автопарк е над 20 години, трябва да ти говори нещо. Това е средна възраст, а не годините на най-старите автомобили.
fallback
Последни