fallback

Volkswagen ще удвои пробега на електромобилите си

Компанията подобрява скоростта на зареждане и динамиката на моделите ID

Volkswagen обяви плана си да увеличи възможния достижим пробег на електромобилите си, конструирани на архитектурата МЕВ на 700 километра с едно зареждане. Това може би ще засегне нови модели на тази платформа, които тепърва ще бъдат лансирани на пазара, но може също да бъде приложено и към настоящите модели.

Обновлението на сегашните коли с по-висок пробег би могло да се приложи като ъпгрейд или при фейслифта на машини като ID.3, ID.4 и ID.5, както и новия ван ID Buzz. В графика, показана от компанията, в което показва електрическото си портфолио, ID Life и Aero B са представени като машини, които би трябвало да се появят през 2025 г. 

Според специалисти, малко вероятно е компактният ID Life да получи опцията за изминаване на 700 км с едно зареждане но има резон това да е валидно за по-големия Aero B, както и за очакваната версия с дълга колесна база на ID Buzz за американския пазар. Показателят за пробега е калкулиран съгласно тестовия цикъл WLTP, който е относително близък до нещата в реалния живот.

Германският концерн също така обяви, че ще увеличи и скоростта на зареждане на своите МЕВ-базирани електромобили  на над 200 kW. Към момента, най-голямата възможност за тази платформа е на станция с мощност 125 kW. С други думи, германската компания ще се постарае да увеличи нещата почти двойно.

В дневният ред на компанията е и повишаване на динамичните характеристики на електромобилите. Така, от Volkswagen искат най-бързият им модел на ток с двойно задвижване да може да ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 5,5 секунди. Към момента, най-динамичната МЕВ-машина - VW ID.5 GTX, с максимална мощност от 299 конски сили, ускорява до 100 км/ч за 6,2 секунди. Много е възможно, за постигането на по-добър спринт в бъдеще показателят да достигне 350 "кончета".

Архитектурата MEB е една от първите по рода си, предназначена специално за електромобили, като разработката й започна през 2015 година. Първият модел на платформата е ID.3, а в момента я използват общо 9 модела, не само с марката Volkswagen, но също и  Skoda, SEAT и Audi. Логично, "сестринските" возила също се очаква да се възползват от обновленията.

fallback
  • #14
    бъчваря ( преди 2 години )
    Ами само в Русия се губи един 3 млн. пазар. Отделно, че няма да има и ресурси за изработването на високотехнологични автомобили пак по причини Русия. Май който си купил, купил нова кола. Аз си купих, още е на 83000 километра, има мегдан да я карам дълги години. Но който е с таралясник на 20-30 години, не знам какво ще прави.
  • #13
    VAYK ( преди 2 години )
    Сега е важно какво предлагаш, а не какво ще правиш догодина! Сега автомобилите на MEB са тежки и за тях се чака над година, цените също не са най добрите, макар че шкодата е добре от към цена, но и за нея се чака над 14 месеца! Така че, нека си оправят доставките, зашото никой не си купува кола за внуците и после да обясняват какви батерии ще слагат! Зашото американеца вече вече е почнал да вгражда 4680 с по над 1000 000 км. пробег ресурс в УСА, а скоро и в Европа....
  • #12
    до #11 ( преди 2 години )
    В цял свят са номер едно, но по лъжи и измами! Няма по-големи измамници от тези! Доказали са го многократно. Създадени са от нацистите с измама и продължават да лъжат и в наши дни най-нагло. Не зная колко умствено осакатен индивид трябва да е човек, че да ги харесва и те да го мамят.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Тези некадърници започнаха да лъжат с електромобилите така както лъгаха едно време с дизелите и с другите си таратайки колко харчат на 100 Колко са здрави и така нататък.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Тия губят яко пазари вече никъде дори в Европа не са номер едно
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    "Това може би ще ..." Ако всеки път когато VW каже ще, ми дават по 1 стотинка, досега да съм милионер.
  • #8
    Propov ( преди 2 години )
    И айде стига с тая Тесла. Колите им са в горния сегмент и не са сравними с масовите. Да и БМВ М3 има 500 коня,а Голфа 150. Какво да им сравняваш?
  • #7
    Абе ( преди 2 години )
    Kучетата си лаят, а VW пак са 1.
  • #6
    Пропов ( преди 2 години )
    Гооолеми са VW , ама с обещанията и тестовете, дето да ги вкарват я заглавията. Който им вярва - да чака и да се надява. Е , не се споменава и цената. Колко ще струва ъпгрейда на вече продадените коли. И как точно само софтуерно ще постигнат 50% подобрение на стара тегнология. Абе чакайте.... от умрял писмо.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Които трябва да се появят през 2025-та...очакванията им са че след 3-4 години технологията на производство на батерии ще го позволява, ама може и да не стане.
fallback
Последни