Новите автомобили в Европа поскъпнаха драстично в последните няколко години, но това е само началото, ако се вярва на Дени Ле Вот, главния изпълнителен директор на Dacia. С идването на бъдещия екологичен стандарт Евро 7 поскъпването ще се ускори, твърди френският мениджър в интервю за AN Europe.
Ле Вот посочва за пример сегмента на компактните кросоувъри, където преди десетилетие средната цена бе малко над 20 000 евро, а сега е 33 000 евро. "С Евро 7 ще бъде много по-висока заради още по-затегнатия контрол за емисиите", смята Ле Вот, който в миналото отговаряше в Renault за източноевропейския регион, към който спада и България (специалното му интервю за Automedia.bg можете да видите тук).
10 въпроса за бъдещето на Dacia (ГАЛЕРИЯ):
- Ако сравните предишното Sandero със сегашното, на CMF-B платформата, ще видите огромна промяна - и в управлението, и в комфорта на возене, и в размера, и в неща като шум и вибрации. Същия ефект ще постигнем и при новия Duster. Дължината му ще се запази около 4.35 метра. Но ще е голям скок като платформа и като дизайн. И в същото време ще запази характера си на корав SUV. Защото имаме много клиенти, които го ползват за професионалните си нужди офроуд. Идеята е Bigster да е комфортният семеен модел, Duster да запази по-коравия си характер.