fallback

Шефът на Dacia: Поскъпването на колите ще се ускори много

Новите регулации като GSR2 и Euro 7 ще тласнат цените още нагоре, смята Дени Ле Вот

Новите автомобили в Европа поскъпнаха драстично в последните няколко години, но това е само началото, ако се вярва на Дени Ле Вот, главния изпълнителен директор на Dacia. С идването на бъдещия екологичен стандарт Евро 7 поскъпването ще се ускори, твърди френският мениджър в интервю за AN Europe.                             Ле Вот посочва за пример сегмента на компактните кросоувъри, където преди десетилетие средната цена бе малко над 20 000 евро, а сега е 33 000 евро. "С Евро 7 ще бъде много по-висока заради още по-затегнатия контрол за емисиите", смята Ле Вот, който в миналото отговаряше в Renault за източноевропейския регион, към който спада и България (специалното му интервю за Automedia.bg можете да видите тук).          10 въпроса за бъдещето на Dacia (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    Някой ( преди 2 години )
    Според мен никой производител няма изгода да продава значително по-малко, макар и по-скъпи коли. Също така, както пише по-назад в коментарите, губи държавата от акцизи на горивата, данъци, пътни такси и др., което са значителни загуби.А на масовия българин какво му пречи да си поддържа и кара стария автомобил? По-високи данъци? Колкото и високи да са, все ще е много по-изгодно от това да платиш за нов автомобил. Така че не ми се вярва просто ей така да "приключи ерата" на личния автомобил.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Не се знае, може и да бъде отложено влизането на ЕВРО 7 ако кризите продължават.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Всичко е много добре замислено. След пЛандемията и неадекватните действия по света, трябва да се създаде нова криза, която да препокрие предната и така нещата да се размият, за да няма виновни политици. Всъщност има и това е Путин. Той откакто е на власт все за нещо е виновен. Нискоинтелигентните вярват ли вярват на медиите. На тях разчитат кукловодите...
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Не мога да повярвам, че има статия за нещо, което ще поскъпва и да не е обвинена Русия и Путин! поправете се моля и следвайте зададената програма и бързо една статия спретнете а ги оплюете и да докажете как нещата са били страхотни и изведнъж Путин една сутрин станал с гАза нагоре, било му криво и се обадил на главнокомандващият и заповядал да нападнат Украйна. ей така му прищтракнало на Путин, ако слушате и вярвате на западните пропаганди. Та тъй де и за колите той е виновен и за горивата също.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Доскоро мислехме купувачите на Дачия за бедняци, а скоро вече ще гледаме на тях като богаташи.
  • #9
    AAV ( преди 2 години )
    Дачия поскъпват и това на никой не му харесва. Но Дачия винаги ще са по-евтини от останалите марки автомобили, защото и "останалите" поскъпват и то още по-стремглаво. Като съпоставка можем да погледнем Шкода - в началото бяха бюджетен вариант на VW, а какви са им цените днес? Колите втора употреба, с които Дачия винаги са били сравнявани, също полетяха сериозно нагоре. Но основния проблем е във все по-сериозното разминаване между цените и покупателната способност - бъдещето е все по-мрачно...
  • #8
    Бай Х.. ( преди 2 години )
    Миналата година 2020 си поръчах Рено Каптюр с екстри,Газ/Бензин,Еко-G,и януари 2021го платих,малко над 37бона !Сега,след година,същата кола струва над 47 бона,а и до 49 стига !Пазара на коли е във фризера,а цените на Мунчовата промяна ще стигат само за единия хляб !!!
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Не е само Дачия. В Пежо е същото - 5008 7 места с 1.2 130 кс,
  • #6
    Никой ( преди 2 години )
    #7 ми,теб никой няма да те пита колко даваш, бъди спокоен.Максималната разрешена скорост по европейските магистрали знаеш ли колко е? Явно не, щом толкова те притеснява че над 130 км.ч. се чувал мотора .Е, не се чува за твое сведение.
  • #5
    Няма ( преди 2 години )
    Свърши евтиния транспорт за обикновения българин. Вече ще е лукс да ходиш с колата за какво ли не и много хора ще преоткрият градския транспорт, метрото, ама ще им се наруши"имиджа" на гъзари. БДЖ също ще си възстанови клиентелата загубена в последните 15-20 години.
fallback
Последни