fallback

Шефът на Dacia: Поскъпването на колите ще се ускори много

Новите регулации като GSR2 и Euro 7 ще тласнат цените още нагоре, смята Дени Ле Вот

Новите автомобили в Европа поскъпнаха драстично в последните няколко години, но това е само началото, ако се вярва на Дени Ле Вот, главния изпълнителен директор на Dacia. С идването на бъдещия екологичен стандарт Евро 7 поскъпването ще се ускори, твърди френският мениджър в интервю за AN Europe.                             Ле Вот посочва за пример сегмента на компактните кросоувъри, където преди десетилетие средната цена бе малко над 20 000 евро, а сега е 33 000 евро. "С Евро 7 ще бъде много по-висока заради още по-затегнатия контрол за емисиите", смята Ле Вот, който в миналото отговаряше в Renault за източноевропейския регион, към който спада и България (специалното му интервю за Automedia.bg можете да видите тук).          10 въпроса за бъдещето на Dacia (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #24
    Ненчо ( преди 1 година )
    само го погледни тоя *** на снимката как гледа....
  • #23
    До 15. ( преди 2 години )
    Детето ми изведнъж прояви желание да изкара книжка. После обаче се отказа. Да имаш кола в Лондон е безсмислено и скъпо. Въпреки това, да наемеш кола е лесно, като да си купиш хляб там. Отваряш приложението. Намираш свободна кола, паркирана някъде. Подхожаш към нея, с телефона си я отключваш , сядаш и потегляш. Когато стигнеш, заключваш с телефона си, и си заминаваш. ;-)
  • #22
    анонимен ( преди 2 години )
    Спазиха си обещанието.От 1март вдигнаха цените с 1300лв, а от 1 април с още 800лв за всички модели.
  • #21
    ! ( преди 2 години )
    След войната, много неща ще се преразгледат! Иде нов ред, както каза Медведев.
  • #20
    Трошача ( преди 2 години )
    Еее значи *** се този ЕС и това си е! Люксембург само пияници *** и откровени ***! Живота лека полека се изражда и жителите на ЕС усещат едно,, пренатягане на гайката'' от безкрайните ограничения изисквания глоби както и брутално поскъпване на живота в евросъюза! Как ли пък живеят хората които не са точно в ЕС а? Може би не са роби на потреблението и водят доста по спокоен и уравновесен живот...!? Идиотията става все по нетърпима както и непукизма на политиците! Нищо добро не идва!!!
  • #19
    Нане ( преди 2 години )
    до Лудория - ЕЕ нали всеки може? Защо тогава масово не се откажем?Е как защо - Защото НЕ всеки може, това е нишово решение и няма да издържи във времето
  • #18
    До 16 ( преди 2 години )
    Има доста държави в които е по-евтино да плащаш нов автомобил отколкото да поддържаш стар. Защото там сервизите не са на бай Пешо гаража и като ти вземат 300 евро за труд и части за една биалетка и предпочиташ да ги даваш тези пари за лизинг на нов автомобил. Просто при нас това е твърде далеч в неясното бъдеще.
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    Путин е виновен, хахаха! Къде сте евроатлантици? Къде се изпокрихте? Давайте пишете срещу Путин и Русия, които за всичко са ви виновни, даже и за това, че няма никой на вторият ви етаж. Кажете как се спира война с въоръжаване на едната страна?! Това все едно огън с бензин да го гасиш. Умни и красиви сте и заради това така няма никой в пространството между ушите ви евроатлантически.
  • #16
    Лудория ( преди 2 години )
    Пич е този, като казва че разпоредбите оскъпяват колите. Да им се чудиш на чиновниците защо ги измислят и налагат?! Нито има ресурси в Европа, нито има производство, нищо... и все искат да са първи в нещо си. Как не разбират, че първите плащат цена за това. И я плащат европейците с парите си. Пък другите си замърсяват.
  • #15
    Лудория ( преди 2 години )
    Края на личния автомобил надали скоро ще приключи някъде. Ще става все по-скъпо да го имаш и ще откаже част от хората от притежание. И затова в големите градове с уреден градски транспорт, собствениците на автомобили стават по-малко. Една приятелка изчисли и се отказа от личния си автомобил. Излизало по-евтино да ползва автомобил под наем когато ходи на почивки, отколкото да поддържа личен автомобил цял година. И прави така. Но не всеки може.
fallback
Последни