IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Aston Martin Vantage беше сравнен с „костенурка“

Пилотите във Формула 1 се оплакаха от бавната сейфти-кар

Aston Martin Vantage е една от най-мощните и най-бързи суперколи на пазара, като се задвижва от 4,0-литров туин-турбо V8 двигател с 550 к.с. Това обаче не попречи тя са бъде сравнена с „костенурка“ от пилотите във Формула 1, които определено не харесват своята „сейфти-кар“ (кола за безопасност).


Aston Martin Vantage


Машината, карана от бившата звезда в Германския шампионат за туристически автомобили (DTM) – Бернд Майландер, излиза на два пъти на трасето по време на Голямата награда на Австралия, кръг от световния шампионат във Формула1, проведена в неделя. Това се наложи заради катастрофи на Карлос Сайнц и Себастиян Фетел, като в тези моменти повечето пилоти сложиха твърди гуми на болидите си и трябваше да ги загреят.

Въпреки опитите на Майландер да се движи с по-висока скорост, състезателите определено не бяха доволни. Световният шампион Макс Верстапен, който отпадна от надпреварата в неделя заради повреди, призова организаторите на Формула 1 да накарат автомобила за сигурност да се движи по-бързо. Той дори нарече колата „костенурка“

„Сцеплението е много лошо, а и колата за безопасност вървеше толкова бавно като костенурка. Това е ужасно, когато трябва да караш със 140 км/ч по права линия. Трябва нещо да се промени. Ясно е, че автомобилът за безопасност на Mercedes (в част от състезанията се използва AMG GT) е по-бърз поради допълнителната аеродинамика, но този Aston Martin е много бавен. Той определено има нужда от повече сцепление, защото гумите ни бяха направо студени“, коментира Верстапен.

В полемиката се включи и победителя от старта в Австралия – Шарл Льоклер, който призна, че винаги е много трудно да се кара зад колата за сигурност в опит да бъдат загрети гумите. Той допълни, че не би искал да се оплаква, тъй като е видял колко усърдно работи Майландер, за да може автомобила да се движи по-бързо.

На свой ред младокът Джордж Ръсел, който кара първия си сезон като пилот на „Mercedes” коментира, че е напълно логично Vantage да бъде много по-бавен от другия автомобил за сигурност – Mercedes-AMG GT. Той е по-мощен и е с около 5 секунди по-бърз на обиколка. Коментарът на Ръсел предизвика шеговит отговор от Льоклер, който каза, че е време сейфти-карът да бъде автомобил на Ferrari, който ще се движи с още 5 секунди по-бързо.


0 от 500