fallback

Защо BMW X5 има нужда от 8 изпускателни тръби?

Решението на собственика предизвика разнопосочни коментари

Фалшивите изпускателни тръби често се монтират не само от амбициозни собственици на автомобили, но и от самите производители. Две или дори четири тръби на ауспуха подчертават спортния характер на автомобила и загатват за мощния двигател под капака.

Обикновено жертва на подобен тунинг са евтини, употребявани автомобили. На улица в Ню Йорк обаче беше забелязано старо BMW X5 (E53) от първо поколение, на което бяха монтирани осем изпускателни тръби наведнъж. Снимката веднага обиколи социалните мрежи и предизвика различно коментари.

Голяма част от тях бяха за размера на егото и вкусовете на собственика на автомобила. Някои бяха озадачени, че колата няма спойлер, защото както мнозина обичат да се шегуват „спойлерът добавя 70 конски сили“. Освен това, внимание привлече и надрасканата броня, въпреки четирите задни сензора за паркиране.

Остава загадка какво е подтикнало собственика на това старо BMW X5 да монтира толкова много нелепо изглеждащи тръби. В крайна сметка само две от тях могат да бъдат истински. Четири тръби могат да бъдат намерени в пълноценните M-версии, но такава модификация при първото поколение BMW X5 няма.

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Ами давай де? Всичкото за което те питам са две цифри за крайната цена на Тесла и BMW ако първоначалната цена е 60 хиляди долара и на двата? Кажи колко излиза и кое е по-евтино?Колко ти дава държавата, ако си купиш Тесла и колко ако си купиш друга марка електромобил? Или няма разлика? Ако не искаш да пишеш празни приказки просто кажи цифрите?
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Човекът ти отговори много подобаващо, но му изтриха коментара. Ако си запознат, щеше да знаеш отговора на въпроса ти. Живея в щатите и действително не си запознат и говориш глупости на търкалета.
  • #12
    BENZIN ( преди 2 години )
    Слушай тетке, това за анцузите важи за селчовците, като теб които карат Мерцедес и БМВ, но 15+ години и се мислят за много тежки, защото вземат заплата от 1100 лева. Казах ти, че не знаеш къде се намираш и доказваш с всеки твой коментар. Вземи да провериш в повечето щати, колко точно се плаща за нов пасатор и тогава дрънкай. Провери и Х5, къде се произвежда, както и МЛ и ГЛС и за това са по-евтини от САЩ. Ставаш все по-смешен.
  • #11
    Бензинчо, на мама ( преди 2 години )
    А това с данъците ме разсмя отново. Ами нали цените и на Тесла и на BMW Х5 са в Щатите и и двете са "без данъци". Като си толкова запознат колко излиза крайната цена за клиента на Х5 в Щатите и в Европа? Който и да питаш ще ти каже, че в Щатите е по-евтино. И след като са на една цена, защо Тесла модел У се продава повече от BMW Х5 в Щатите? Защо за същите пари не си купят по-хубавия автомобил от скъп европейски производител, за да изглеждат богати? Май им липсва твоя манталитет?
  • #10
    Бензинчо, на мама ( преди 2 години )
    Не че нещо, ама и сега карам Mercedes, а съм имал и BMW-та и ако си забелязал, не съм казал нищо против тях, а се ядосвам на такива като тебе, заради манталитета на които вече ме е срам да карам BMW, които иначе не са лоши автомобили. Такива като тебе, на които най-важното качество на един човек е марката автомобил, която кара и друго не те интересува. Слагат по няколко ауспуха и карат бавно са свалени прозорци с анцуг Адидас и кух масивен ланец и надута музика, за да ги видят колко са велики.
  • #9
    BENZIN ( преди 2 години )
    Тетке, само да те светна, че това е без данъци и такси в САЩ, така че за пореден път се показваш колко си неграмотен. Освен това може да видиш, че БМВ продава в САЩ, повече от Тресла. Изключително много злобееш срещу марките, които ти се иска да си имал, но понеже знаеш че не можеш и ще ти излязат скъпо, чакаш на Горубляне да се пръкне някой пасатор за 2к лева, за да можеш да си го зареждаш на аванта, само че вече и аванта няма вече, а тока ще дойде скъпичко за всеки стиснат шушляк.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Не знам защо изчезва знака за евро. ...в момента цената на Х5 2022 започва от $59,400 в (родината) Германия 70 000 евро..
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    ...в момента цената на Х5 2022 започва от $59,400 в Германия 70 000?.Освен това Tesla model У струва повече, въпреки, че е по-малък автомобил и не толкова луксозен, но въпреки това се продава повече от bmw-тата. Очаквам поредния бисер продиктуван от огромния ти "опит" и "знания".
  • #6
    Бензинчо, на мама ( преди 2 години )
    Нещо много подпали срещу статията? Да не се разпозна като манталитет в нея и затова да го прие лично?И понеже си много запознат с цените на BMW по цял свят защото имаш огромен опит в купуването на чисто нови автомобили във всички държави и вероятно имаш и по няколко къщи и апартаменти в Щатите и в Германия, вероятно въобще не ти пука за цените и не си обърнал внимание, че в Щатите "защото са много по-скъпи от всички други" в момента цената на Х5 2022 започва от $59,400 в Германия 70 000?
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    BMW не е марка а диагноза .
fallback
Последни