fallback

Кои марки няма да оцелеят до 2035 г.?

Експерт прогнозира тежки времена дори за някои успешни към момента брандове

„Всички признаци сочат, че се намираме в едно десетилетие на спад за автомобилната индустрия. Пикът на производство вече е преминат и големите компании се опитват да оптимизират преминаването към електрификация, като едновременно се справят с прекъсванията във веригата за доставки, което им излиза доста скъпо“, пише в свой коментар на случващото се автомобилния експерт Джеймс Гилбой от изданието The Drive.

Както и редица други познавачи на индустрията, той също е на мнение, че някои автомобилни производители просто няма да оцелеят и ще загинат до 2035 г. Това е срокът, след който в много от държавите по света ще бъде забранена продажбата на превозни средства с двигатели с вътрешно горене.

„Финансовата нестабилност, проблемите с надеждността или ограничената лоялност към марката може сами по себе си да не погубят конкретен производител, но тези три фактора накуп със сигурност ще помогнат за неговата гибел“, категоричен и Гилбой, който прави и прогноза за това, кои марки са най-застрашени от случващото се в индустрията.

Кои марки няма да оцелеят след 2035 година? (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    Ще ги убие това, че взеха да продават коли с двигатели от 800- 900 кубика , трицилиндрови, за 15000-20000 хил. евро. Това ще ги убие.
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    Фауве преоборудва Цвикау да прави единствено коли на ток в продължение на 26 месеца на цена 1.3 млрд долара. Гига Шанхай на Тесла струваше от 0 до покрив с все поточните линии 2 млрд. и отне 12 месеца... Почти всички марки, дето ги гледате сега по улиците, старата авто-индустрия я чака не просто гибел, а пълно унищожение. Ефекта на доминото
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Наскоро GM спря един осмак, слаган в Corvette и като уведоми всички доставчици на чаркове (да, авто-производителите освен Тесла са просто сглобители на коли; всички чаркове ги прави друг), та като им поднесе новината, че от обеми, рязко всичко става на нула, настана шок. Обаче интересното дойде като ги информираха, че освен фалита, ще трябва някакси да продължат сервизната им поддръжка на тези двигатели. И тогава настана леш. Същата съдба ги чакат компании, синдикати и цели региони.
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    #11, чушкопекът е изобретение на задушен народ под руски ботуш. България е дала на стотици милиони азбука, култура и независимост от византийската църква. За кратки години след 5 века робство и никакво развитие, България става водеща индустриална страна, водещ разработчик и производител на самолети. Всичко ни е отнето от руснаците, които до ден днешен задушават огромни икономически браншове.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    рено, без патериците на Нисан и френската държава
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Кажи го на феновете на порше
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Боксерите не са никак надеждни двигатели, ако и да звучат екзотично. Истината за тях е доста тъжна.
  • #11
    Муахаха ( преди 2 години )
    Ииии представители на народа чийто най-голямо техническо постижение е чушкопека, започнаха пак да фалират и затриват световни марки!!!! Разбирача грачи, грачи ... чувства се значим така!
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Общо взето е прав, особено за Мазда и Субару. В Стелантис оцеляването на марки ще бъде политическо решение, докато при японците - чист фалит поради техническа немощ.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Какъв е проблемът да се различават колите само по дизайн, но да споделят компоненти? ВАГ какво правят от сума ти време?
fallback
Последни