fallback

Mazda готви революция с новия си SUV

Премиерата на първия плъг-ин хибрид на марката - CX-60, е в началото на март

Японският производител Mazda подготвя истинска революция с новия си SUV – CX-60, който ще бъде представен след малко повече от седмица. Екипът на Automedia.bg беше единственият български представител на предпремиерното представяне на автомобила.

От европейското подразделение на Mazda вече обявиха, че световната премиера на CX-60 ще се състои на 8 март. Компанията публикува изображения на екстериора и интериора на кросоувъра, с който марката ще се опита да навлезе в премиум-сегмента. В салона се залага на нови комбинации от материали, в това число японски текстил, свързан по уникален начин кожа напа, хром и кленово дърво.

Промени ще има и по външния дизайн, като идеята е CX-60 да се отличава максимално от CX-5, който ще продължи да се произвежда едновременно с новия модел. Автомобилът е изграден на новата платформа на Mazda за превозни средства със задно предаване, което означава и наличието на нови задвижващи агрегати.

През следващите дни се очаква японският производител да разкрие нови подробности за кросоувъра, с който Mazda ще открие нова глава в историята си. Една от причините за това е, че CX-60 е първият PHEV (plug-in хибрид) на японския производител. От компанията вече обявиха, че то ще получи агрегат, състоящ се от 2,5-литров бензинов двигател с 4 цилиндъра и електромотор, като съвкупната мощност е над 300 к.с.

Всъщност, CX-60 е един от двата нови SUV-модела на компанията. Другият ще е CX-80, който ще бъде с по-големи размери и съответно ще предлага три реда седалки. Не е изключено именно той да получи и новите 6-цилиндрови редови мотори, които Mazda разработва.

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Карал съм служебни фордчета на 600к и мазди на 200к и са супер машинки респект.
  • #11
    Пропов ( преди 2 години )
    Мазда са едни от най надеждните автомобили на старо. Говоря за коли с реален пробег до 200 хил км и потдържани както трябва. Никой в цивилизованият свят не се интересува от кола с пробег над 200 хил. Има си ред причини за това, само на изток се търси под вола теле. До преди няколко години Мазда беше неизменен лидер по надеждност при над 10 годишните коли. Напоследък я изместват Тойота. Тайната на Мазда е че не се увлича по Еко шитните и изгъзените технологии.
  • #10
    bo ( преди 2 години )
    Aбе и аз имах Мазда,...ама двигателите им дават дефекти, горят масло и си имат проблеми. До към 200000км, са ОК, лсед това си на късмет и гледане.
  • #9
    Mazda 6 ( преди 2 години )
    Мазда 6 , 2008 година, нова от магазина, 2.0 дизел , за 330 хил км съм сменил двата предни лагера и консумативи, На 330 и съединител смених и толкова до 400 хил км при което я продадох Още я засичам с новия и собственик и е поне на 700 хил в момента който и да пишете тук няма как да промените самата истина
  • #8
    До 6 ( преди 2 години )
    Хапчетата за "разбирачи" ли свършиха или няма наблизо до вас аптека. Вече има много информация в мрежата така че вместо да пишете глупости четете
  • #7
    До 5 ( преди 2 години )
    Сигурно си някой карък че си попаднал на проблемен автомобил. Аз също карам Мазда 6 2,2д от 2016 и освен консумативи нищо друго, вече 150хкм. Те и новите бмв и мерцедес не излизат от сервизите но за тях не се говори лошо , само хубаво. За това което получаваш срещу тези пари си и добра сделка. Да сервиза не им е силна страна но това зависи най вече от нашите дилъри
  • #6
    мегаломан завинаги у ( преди 2 години )
    разработвало рено - крадат от Нисан!
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Първо, не са надеждни. Една птичка пролет не прави. Второ, надеждността е един от поне 10 параметъра, по които се избира кола. Неслучайно Мазда се опитва да се представи в друга светлина, по-луксозна. Наблягам на "опитва", защото тия приказки ги слушаме от 2012 г. И не си уцелил кой да лъжеш. И аз имах Мазда (2016 г.) и много добре знам колко е надеждна и колко е всичко друго. Както и знам непристойното поведение на сервиза им.
  • #4
    Megan forever ( преди 2 години )
    Разработвала Мазда. Купуват от Рено
  • #3
    До #1 ( преди 2 години )
    Карам точно Skyactiv-G от 7 години и да ти кажа, че за 2.0 атмосферен, абсолютно безпроблемен двигател, харчещ средно 6,5л./100км. си е доста добре. В много голяма грешка си за това, че са "леш". Всякакви други малолитражки екобуст и tsi измислици можеш да наричаш "леш" спокойно, но не и бензиновите на Мазда. Skyactive-X не е революция, по-скоро еволюция, но лош в никакъв случай.
fallback
Последни