fallback

Кои марки се продават най-скъпо в кризата?

В САЩ 82% от сделките за нова кола са сключени над препоръчната от производителя цена

Недостигът на чипове предизвика сериозно увеличение на цените на употребявани и нови автомобили. Заради липса на доставки новите коли се продават все по-скъпо, като това важи най-вече за пазара в САЩ. През януари 82% от сделките там са сключени над препоръчаната от производителя цена, съобщава Edmunds.com.

Докладът на изданието разкрива, че дилърите на Cadillac, Kia и Land Rover са предлагали най-високи надценки през януари. Средно повечето клиенти плащат 4048 долара над препоръчаната от производителя цена. При Land Rover сумата е 2565 долара, а при Kia – 2289 долара. Огромната разлика в полза на Cadillac се дължи на обновения Escalade, където надценката много по-голяма от тези 4000 долара.

При Land Rover моделът с най-висока надценка е флагманът на британската марка - Range Rover. Купувачите плащат средно 3526 над цената на дребно за луксозния SUV. Базовата версия на всъдехода стартира от 105 350 долара.

При Kia основните продажби зад океана се на всъдехода Telluride, изцяло новото Sorento и новото поколение на Carnival. В доклада се твърди още, че при Stinger надценката също е доста висока.

Четири други марки също имат дилъри, които продават средно с над 1500 долара от препоръчаната от производителя цена. Това са Porsche, Acura, Genesis и Honda. Дилърите на Hyundai, Audi, Jaguar и Toyota са начислявали средно над 1000 отгоре през миналия месец.

Оказва се обаче, че някои нови модели се продават и под препоръчаната от производителя цена. При Alfa Romeo, например, отстъпката, е средно 3421 долара, а при Volvo и Lincoln тя е съответно 869 и 510. Други производители, които продават по-евтино, са Ram, BMW и Mini.

В доклада на Edmunds се отбеляза, че през януари BMW 7-Series се е продавала с 4944 долара по-евтино от препоръчаната от производителя цена. При Volvo S60 сумата е с 2364 долара по-ниска, а отстъпките за Ram 1500 Classic и Mini Clubman са се движели около 900 долара.

fallback
  • #6
    IM-дртиВайтБoй! ( преди 2 години )
    ... И така, след малки изчисления се оказва, че временната т.нар. К0-ВИДнадценка при един от водещите модерни и със съвременна визия ПРЕмиУМ-бранд - GENESiS е точно 2 /два/ процента и нито цент повече, което е нищожна сума в сравнение със здравината, качеството, издръжливостта, рентабилността, лЮкса при возията и НАДЕЖДНОСТТА на тази ЯКА боеспособна и супер-готина машина,които получаваш с придобиването й:ФАКт.
  • #5
    Хамериканщини! ( преди 2 години )
    да плащаш по-висока надценка за чеКИА отколкото за БМВ!!? Тея съвсем полудеха.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Значи хората са готови да плащат допълнително за добри коли и не са навити да купуват надценени марки като Алфа и БМВ.
  • #3
    Колега ( преди 2 години )
    Пешо, пазара в САЩ с какво засяга нашия или европейския ? Преписвай статии от европейски списания, поне да сме в един континент. Пуснете тука една анонимна анкета, съберете данните, анализирайте трендовете и кажете - ето в България е такова положението. Иначе ставате копи-пейстъри и получавате заплата за това. Жалко за хората, които са учили журналистика и не могат да се реализират, заради хора, симулиращи дейност в някои сайтове, медии и т.н. Замисли се.
  • #2
    До 1 ( преди 2 години )
    Ейй човек, ще се пукнеш от завист. Ако не искаш да завиждаш на вагаджиите *** и се хвани нещо да работиш, вместо да спиш в аутомедия, така ще изкараш парички и ти да си купиш хубава кола, а кой знае може дори да си намериш жена.
  • #1
    Боб ( преди 2 години )
    Тоалетните от ВАГ групата,понеже феновете им са влюбени до болка и обичат да висят по сервизите.
fallback
Последни