IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford отново обнови „другия“ Focus

Версията за Китай получи европейски дизайн и нов турбо-мотор

В опит да се опита да възвърне интереса на потребителите Ford за втори път обнови сериозно китайската версия на Focus. Тя получи фейслифт през 2020 г., докато европейският вариант беше модернизиран през 2021 г.


Ford Focus


В Китай обаче моделът продължава да губи клиенти, като през миналата година там са продадени едва 23 000 бройки, което е с 10 000 по-малко от 2020 г. За сравнение, при излизането си на пазара моделът записа близо 400 000 продажби само в рамките на първите 12 месеца.

За да прекъсне тази тенденция, Ford направи още промени по автомобила. Показани бяха само хечбека и седана, докато комбито и крос-версията на хечбека явно ще бъдат представени по-късно. При предишния фейслифт автомобилите за Китай бяха разграничени от тези за Европа, но сега отново са унифицирани, въпреки че все още има малки отличия.


Ford Focus


Например, новите фарове (те са същите като тези на „европейците“) все още са в непосредствена близост до решетката на радиатора и сега изглежда, че всички версии ще използват това решение. Освен това, китайските Focus-и получават версия S Edition с мрежеста решетка на радиатора и по-агресивни брони – в стила на ST Line.

Салонът все още остава загадка, но се очаква той да бъде в стила на останалите нови модели на марката за най-големия пазар в света. Това означава гигантско табло с виртуален приборен панел и сензорен екран на мултимедийната система, които са свързани.


Ford Focus

Ford Focus


Основната техническа новост е 1,5 бензинов турбо-двигател с 4 цилиндъра и мощност от 177 к.с. Този агрегат заменя досега използвания 3-цилиндров турбо-мотор със същия обем и 174 к.с.

0 от 500
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    И.а ( преди 2 години )
    То си прилича на Мазда 3 хихи
  • #2
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    БаКиа и Клюндай са стартирали сглобявайки Форд и са са учили от Форд. Неслучайно нелепите им емблеми са вписани в подобен овал, а на Плюндай дори и е с ръкописен наклон. Още от преди 10 години упорито копират Форд в дизайна. Няма как и да е друго, след като оригинален корейски дизайн не съществува, освен едни ужасни напъни от преди 20 години, които все още някъде ги използват за катафалки.
  • #1
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Хеч-а без емблема си е жива Кия