fallback

Може ли Tesla Model S Plaid да се справи с Audi R8 с 1700 к.с.?

Освен повече мощност германската суперкола има още едно предимство – теглото (ВИДЕО)

Електромобилите обикновено се справят без проблеми при състезание за ускорение срещу с бензинови модели, но двигателите с вътрешно горене все още не са се отказали от битката. Нов видеоклип на екипа на Hoonigan изправя Tesla Model S Plaid (моделна година 2021) срещу мощно и модифицирано Audi R8 V10 Plus от 2018 г., за да се види кой е по-бърз в два поредни старта на разстояние 1000 фута (305 метра).

В случая германската суперкола е сериозна доработена. Нейният 5,2-литров V10 двигател развива 1700 к.с., като мощността се предава чрез 7-степенна скоростна кутия с двоен съединител и система за задвижване на четирите колела quattro.

Електромобилът на Tesla също впечатлява с характеристиките си, като двата му мотора развиват общо 1020 к.с. Проблемът в случая е, много по-високо тегло – Model S Plaid тежи цели 2189 кг., докато Audi R8 е с 489 кг. В същото време обаче колата на ток има и сериозно предимство, тъй като разполага с целия въртящ момент още при потегляне.

Въпреки това, дори Tesla не можеше да произведе достатъчно, за да се справи с „напомпаното“ Audi. В първия манш германската кола поема лидерството от старта и оставя Model S Plaid зад себе си. При второто състезание седанът на Tesla получава аванс от две дължини за старта, но и това не прави нещата по-справедливи – R8 мигновено настига и задминава съперника си.

Снимка и видео: Hoonigan / YouTube

fallback
  • #3
    Ст ( преди 2 години )
    Какъв безмислен тест.Това Ауди сигурно на всеки 1000 км му се прави основен ремонт.Какво да кажем за теглото - семеен СЕРИЕН автомобил срещу доработи спортен със САМО 2 седалки и без багажник. Това някакъв ...качамак , този тест.Щеше да е интересно това Ауди срещу СЕРИЕН Тесла Роудстър....някога си.....ха ха
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Наистина Боли!?!...когато ДВГ побеждава електрика в най голямото му предимство - ускорението!
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Суперспортният R8 сериозно доработен откъм мощност е успял да победи заводски семеен седан струващ пъти по-малко. Каква славна победа само :D. Другият интересен факт е, колко основни ремонта ще претърпи въпросната R8 ако се кара колкото Тесла-та (1 милион км. например). Жалки фосилни напъни.
fallback
Последни