fallback

Може ли Tesla Model S Plaid да се справи с Audi R8 с 1700 к.с.?

Освен повече мощност германската суперкола има още едно предимство – теглото (ВИДЕО)

Електромобилите обикновено се справят без проблеми при състезание за ускорение срещу с бензинови модели, но двигателите с вътрешно горене все още не са се отказали от битката. Нов видеоклип на екипа на Hoonigan изправя Tesla Model S Plaid (моделна година 2021) срещу мощно и модифицирано Audi R8 V10 Plus от 2018 г., за да се види кой е по-бърз в два поредни старта на разстояние 1000 фута (305 метра).

В случая германската суперкола е сериозна доработена. Нейният 5,2-литров V10 двигател развива 1700 к.с., като мощността се предава чрез 7-степенна скоростна кутия с двоен съединител и система за задвижване на четирите колела quattro.

Електромобилът на Tesla също впечатлява с характеристиките си, като двата му мотора развиват общо 1020 к.с. Проблемът в случая е, много по-високо тегло – Model S Plaid тежи цели 2189 кг., докато Audi R8 е с 489 кг. В същото време обаче колата на ток има и сериозно предимство, тъй като разполага с целия въртящ момент още при потегляне.

Въпреки това, дори Tesla не можеше да произведе достатъчно, за да се справи с „напомпаното“ Audi. В първия манш германската кола поема лидерството от старта и оставя Model S Plaid зад себе си. При второто състезание седанът на Tesla получава аванс от две дължини за старта, но и това не прави нещата по-справедливи – R8 мигновено настига и задминава съперника си.

Снимка и видео: Hoonigan / YouTube

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Сещам се за един гидия, който преди много години си сложи реактивен двигател в колата, после беше работил в зона 51, но разказите му нещо не кефят никого.
  • #12
    Veyron ( преди 2 години )
    Ако разбирате какво казват ще си коригирате и статията. Ауди-то на първия старт е с карта за мощност 1200 к.с. и печели. След това дава 2 коли преднина на старта на Тесла и е с настройка на 1450 к.с. и пак печели.В нито един момент не е било с карта за 1700 к.с. - просто няма смисъл.
  • #11
    Голяма доработка ( преди 2 години )
    Доработено с над двойна мощност може но в сериен вариант е по-бавно от 6 местния и 45 санта по-висок Модел Х Плайд
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Да знаете едно нещо от чича си няма по-бързо от реактивният двигател не случайно самолетите не са с бутални а с реактивни двигатели всичко друго е *** на
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Аудито и да беше с 900-1000 коня пак щеше да го дръпне
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    С тея тесла за цялото семейство не можеш да стигнеш до морето.
  • #7
    Рамбо ( преди 2 години )
    Хахах Аудито, докарано на собствен ход, със стоков неотварян двигател, турбо кит и мап на low boost обърна огледалата на електрокара. В youtube ще намерите и клип как 850 коня Ауди ТТ раздава бинокли на Plaid. Тия миксери никога няма да вървят колкото кола с ДВГ на същите коне.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Теста показва само, че ДВГ са силно ограничени заради норми и емисии и ако не действат такива наредби и инженерите имат картбланш да развиват ДВГ могат да ги направят като изтребители. Вижте какво правят във Ф1 болидите с милионите ограничения които са им наложени. В момента са с по 1,5 литрови двигатели и няма електрическа кола, която да ги бие на писта. А си представете, ако нямаше ограничения, каква динамика биха развили.
  • #5
    VAYK ( преди 2 години )
    Трагедия! Бръмчащ и пушещ немски дарак с две места, срещу Тесла за цялото семейство!
  • #4
    Car guy ( преди 2 години )
    Безсмислен тест. Без да подкрепям електрическите хипстъри, не мисля, че е повод за гордост да се хвалиш с победа с 680 коня и 489 кг предимство над семеен седан. Сравнявайте поне стокови машини.
fallback
Последни