fallback

Може ли Tesla Model S Plaid да се справи с Audi R8 с 1700 к.с.?

Освен повече мощност германската суперкола има още едно предимство – теглото (ВИДЕО)

Електромобилите обикновено се справят без проблеми при състезание за ускорение срещу с бензинови модели, но двигателите с вътрешно горене все още не са се отказали от битката. Нов видеоклип на екипа на Hoonigan изправя Tesla Model S Plaid (моделна година 2021) срещу мощно и модифицирано Audi R8 V10 Plus от 2018 г., за да се види кой е по-бърз в два поредни старта на разстояние 1000 фута (305 метра).

В случая германската суперкола е сериозна доработена. Нейният 5,2-литров V10 двигател развива 1700 к.с., като мощността се предава чрез 7-степенна скоростна кутия с двоен съединител и система за задвижване на четирите колела quattro.

Електромобилът на Tesla също впечатлява с характеристиките си, като двата му мотора развиват общо 1020 к.с. Проблемът в случая е, много по-високо тегло – Model S Plaid тежи цели 2189 кг., докато Audi R8 е с 489 кг. В същото време обаче колата на ток има и сериозно предимство, тъй като разполага с целия въртящ момент още при потегляне.

Въпреки това, дори Tesla не можеше да произведе достатъчно, за да се справи с „напомпаното“ Audi. В първия манш германската кола поема лидерството от старта и оставя Model S Plaid зад себе си. При второто състезание седанът на Tesla получава аванс от две дължини за старта, но и това не прави нещата по-справедливи – R8 мигновено настига и задминава съперника си.

Снимка и видео: Hoonigan / YouTube

fallback
  • #23
    Оха ( преди 2 години )
    Само от звука на ДВГ-то се изкефих толкова ,че забравих за всички други дрънканици. Иначе вероятно То скоро ще загуби клиентите си по различни причини. Може би?
  • #22
    до 8 ( преди 2 години )
    За теб видеото се казва "София - Слънчев бряг с електрически автомобил" и там главно действащо лице е Model 3 Long Range. Plaid e с по-голяма батерия и минава повече.
  • #21
    до 7 ( преди 2 години )
    Мхм. Само дето е със скорости от Датсун и доста пипан съединител. Казваш 1000 бензинови турбо коня щели да бият Plaid? Точно същите момчета отговарят на въпроса с видеото 1000hp McLaren 720S vs Tesla Model S Plaid // This vs That .
  • #20
    Гочето с голфа ( преди 2 години )
    Чичо няма да си купи нито едната, нито другата. Ама да си пофиловства и най-вече да недоволства. Иначе мача е свирен - електромобили ще са колите, дали от Тесла, БМВ или Мерцедес - електромобили ще са. Гледам доста iX има в България вече. Изкефих се на един с номер PB BBBB BB.
  • #19
    До 18 ( преди 2 години )
    Къде къде по-практичен е двуместният Р8 с 150 литра багажник и 1.24 м височина а пробега с 10 цилиндровия бензин се увеличава докато ускорява
  • #18
    К. ( преди 2 години )
    Тук някакви електроманиаци ми говорят за семейни автомобили. Семейният автомобил Плайд ако ускори 10-ина пъти на магистралата и трябва да зарежда в Пловдив. Много обичам да издухвам едва-едва пъплещи тесли идруги електрики преди Бургас и Варна, движещи се с 80-90 км/ч... Тия тестове за ускорение на миксери са безсмислени. Пробегът след такива ускорения отива на кино...
  • #17
    Аха ( преди 2 години )
    Има тестове, вижте ги първо и след това пишете. Вижте времената на стоковите и ги сравнете с Плейд. А Плейд има сравнение с Форда на Кен Блок, който е 1400 коня. Видеото е в тубата.
  • #16
    До #6 ( преди 2 години )
    Наясно ли си, че електрическите коли са технология на десетина години? А ДВГ на повече от 120. И не почвай да обясняваш, че първият електромобил е разработен от Фердинанд Порше. Това е така, но технологията така и не е развита.
  • #15
    Аха ( преди 2 години )
    Само дето стоковото Ауди Р8 губи от електрическото на 400 метра, а Плейд е много по-бърз и от АУДИТО! Но виж, вече като са го надули, върви!
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Все пак аудито е по леко с почти 500 кг. Не е никак малко
fallback
Последни