fallback

Пет надценени коли, за които е жалко да се дават толкова пари

Тези модели втора ръка се продават много по-скъпо от преките си конкуренти на пазара

Когато купувате чисто нов автомобил от шоурума или избирате употребявана кола, можете да откриете една тенденция, че отделни модели се продават на прекомерно високи цени, които са много по-високи от цената на конкурентите със сходни технически характеристики и нива на оборудване. Но не всички автомобилисти са готови да харчат големи суми пари, без да разбират за какво плащат. Затова се препоръчва предварително да се запознаете с превозните средства, а за целта е добре да се чуе мнението на експерти. Именно те казват кои автомобили са надценени и за кои определената цена си заслужава. Представяме ви няколко автомобила, които според различни специалисти от Европа, са силно надценени.

5 надценени коли на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #21
    Хахахаха ( преди 2 години )
    Статията е за BENZIN да си чете за каруцата Х5! Те са известни с разход на масло и кратък експлоатационен живот! Хахахаха.
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    Алооуу пиите тия хапчета. Ся понеже си имам бизнес и тои си върви аз си кеса на компютъра по цял ден та затова си драща. Та имал съм Нисан Патрул, страшна щайга, части много скъпи прегрях го два пъти. После Нисан Терано, същия кашон. След това Лексус RX 2005г на 8к мили го внесох, като лукс ставаше, но нестабилен щях се увъртя 3-пъти поне. За жената съм взимал Хонда сивик, после ЦРВ, после рав4 от магазина, дървени та ужасни.Единствено предимство винаги ги продавах лесно и скъпо за това което са
  • #19
    анонимен ( преди 2 години )
    A G-класата дето е базирана на конструкция от преди 40 години и започва от 130К eвро, дали не е надценена, а? Ама има много хора които я харесват и искат, а тези които могат да си я купят си я купуват най вече заради марката и статуса. Много ясно, че ФВ е по скъп от аналогична Шкода и БМВ Х5 е по скъпо от аналогичен Туарег.
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    Немските коли са си баклюк наистина но за Лексуса и Тойотата не съм съгласен.
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    Последния "разумен" мерцедес може би е С-203-ка. Двама познати имат С220 нафта и по това което разправят всичко е приемливо. Имам и двама с 204-ки и там е грозно. Вярно че са 320-ки 4х4 пак нафта. Но като цяло бих казал и че 203-ката е по-добрата кола. Иначе разбирам, изкушението като видиш, че между Астра и С класа разликата е 2-3к лв и започват едни еретични мисли. Но трябва да се замислиш защо Астрата нова е била 3 пъти по-евтина пък сега са съизмерими.
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Всички коли са ***-луци независимо от марката! Някой обаче са по големи *** от други. Една от най скапаните марки е Мерцедес. И нямам обяснение защо хората ги купуват особено втора ръка след като им е изтекла гаранцията. Това е ужасна инвестиция. Тия коли хем са трошливи хем имат най скъпата поддръжка. Някакви елементарни части по тях струват 5-6 пъти повече от същите части на други коли.
  • #15
    до 11 ( преди 2 години )
    Много ме кефи като някой в нета каже имал съм еди колко си такива и всичките са *** - или си i-диод или си измисляш. Да кажем взел си веднъж и не е струвало, но си дал им шанс още веднъж. И като 2 пъти подред не струва за къв мъжки полов орган ще пробваш и трети път?
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Както винаги в коментарите е пълно със собственици на 3-годишни Х5 и Лексуси
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Всички без Голфа съм ги карал. Все добри и качествени машини. Ами, ....на който му е скъпо, както пише и в статията, има и по-евтини варианти, които не са лоши! Както пееше великия Тодор Колев: Much money, love story, no money, I'm sorry! Туй е положението.
  • #12
    сас ( преди 2 години )
    Журналистически ужас!
fallback
Последни