fallback

Бързо в сервиза – отстраняването на 5 повреди не търпи отлагане

Пренебрегването на тези проблеми води до тежки последици и скъпи ремонти

Повредата на автомобила обикновено обезсърчава собственика му, но в същото време радва хората в сервиза. По принцип повечето шофьори се опитват максимална да отложат ремонта, още повече ако проблемът не е чак толкова сериозен. Но има ситуации, при които посещението при механик не търпи никакво отлагане.

Ето няколко такива сериозни проблема, които са посочени от експертите от изданието 100km. При появата на всеки един от тях, най-разумното решение е бързо посещение в сервиза, защото само така ще бъдат избегнати по-сериозни последствия както за автомобила, така и за джоба на стопанина му.

5 повреди, чийто ремонт не търпи отлагане (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    pe60_nadenica7a ( преди 2 години )
    Начи...До 11 и 13...При такива "индивиди" просто биеш един десен и го изхвърля от пътя...Ако имаш желанието може да го разкрасиш докато чакаш КАТ и кажеш че пречи на изпреварване умишлено...Има закон няма да е зле да прочетете за това
  • #13
    Sameman ( преди 2 години )
    Никога няма да забравя един *** с пасат, на изключително права отсечка, настигам го и тръгвам да изпреварвам, естествено дава газ и стигаме 90 км/ч, след което аз веднага намалявам, защото си следя законите в повечето случаи, най-вече с детето на задната седалка. Минавам отзад и този пак намаля доста. Всичко се повтаря няколко пъти... За щастие пътя изобщо не беше натоварен, но батко, не знам какви са тези хора...
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Подкрепям 11, но с допълнението, че пътят/настилката, маркировката и пр. също са с не малък дял в случващите се катастрофи. Особено пък поддръжката - опесъчаване, запълване на дупки, поставяне на знаци на точните места, светоотразители и тн.
  • #11
    до #9 ( преди 2 години )
    Когато някой ти прави такива номера, спираш изпреварването разбира се. Въпросът ти е излишен. Разбира се има хора, които ще продължат и ще създадат предпоставка за ПТП. Тук обаче обсъждаме техническата, а не менталната част на участниците в движението. Без да мога да докажа, но според мен повечето катастрофи са в резултат на човешка грешка, а не на техническа неизправност или пътни условия. Така, че на първо място, когато се качим в МПС е нужно да сме хора, които мислят и са отговорни.
  • #10
    онЗи ( преди 2 години )
    в сервиза:-искам да ми усилите клаксона.-защо?-спирачките ми не работят.
  • #9
    1313 ( преди 2 години )
    До #1:Мисля, че всеки уважаващ живота си (и на другите участници в движението ) шофьор следи за състоянието на спирачната система, окачването, корозия и т.н.Обаче, ако изпадниш в ситуация, при която то(а)я отпред се мота, тръгваш да изпреварваш, а ПРОСТАТА КЪРДЖАЛИЙСКА МИСИРКА ти дава газ отдясно, щото как някой си позволява да изпреварва нейното Бърка Масло и Вода, и те навира в насрещнодвижещият се камион, , Тогава Какво Правим?????
  • #8
    T ( преди 2 години )
    ако таралясниците в България се опитат да минат преглед в Германия, то около 50-70% се спират веднага от движение !! Те за това са катастрофите в България, плюс неспазване на правилата и безнаказаност !!
  • #7
    Бат Рамбо ( преди 2 години )
    Течове?? Че то пред блока всеки си е "опикал" мястото.
  • #6
    Извод ( преди 2 години )
    Ако ви светне лампата на мотора в жълто или червено - споко. Има и по-важни неща като износените гуми например.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Тука повечето четящи и коментиращи сме хора дето разбираме по нещо от автомобили - за това сме тук! Уважаваме редакцията, но много моля - ние искаме и списващите да уважават нас! Сега съгласете се , че неща в смисъл "Бг мама" нямат място тука!!
fallback
Последни