fallback

12-те най-бързо зареждащи се електромобили

Станциите за скоростно увеличение на пробега трябва да премахнат притесненията на хората

Електрическите превозни средства (EV) стават все по-популярни, а компаниите-производители работят за разрешаване на една от най-големите пречки за още по-сериозното им навлизане на пазара – притесненията от пробега с едно зареждане. Много от потенциалните купувачи все още са обезпокоени от обхвата и от наличието на инфраструктура за зареждане, като това ги кара да гледат с недоверие на колите на ток.

Един от начините за решаване на проблема е разпространението на станции за бързо зареждане с постоянен ток (DC). Те осигуряват постоянен ток на батерията за разлика от преобразуването на тази мощност от зарядно устройство за променлив ток от ниво 2 (AC Level 2). В същото време обаче трябва да има и електромобили, които да се справят със скоростта на зареждане на най-високо ниво.

Самото зареждане също зависи от няколко променливи, като например дали се зарежда с AC Level 2 или DC бързо зарядно устройство, а също така от състоянието на батерията и колко киловатчаса (кВт/ч) може да поеме автомобила. Затова и изданието Newsweek посочи електромобилите, които се зареждат най-бързо.

12-те най-бързо зареждащи се електромобила (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    до 9 ( преди 2 години )
    бъркаш киловат с киловатчас, става манджа с грозе, че и експерт го раздаваш
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    родните "бизнесмени" като бензинджийката никога няма да загреят, че в този сектор има печалби
  • #9
    До долния ( преди 2 години )
    Миналата седмица Финес добавиха поредната бърза зарядна станция в Големаново - 3 колонки по 200 киловата. Тесла модел S на тях наистина няма да зареди 320 км за 15 минути, а за 18.
  • #8
    До #10 ( преди 2 години )
    Имах предвид 22kW е това, което можеш да очакваш и тези 50 изобщо не ги сложих за някаква реалност. Каквото и да смяташ, това е положението, поне час за 100км. И разбира се 3000 е печатна грешка, да се чете 300.
  • #7
    До 9 ( преди 2 години )
    Алооо, 50 кв зарядно означава поне 40 квч за един час. С тях се минават 200 км без проблем. Вземете я научете тази математика за трети клас
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Написаните максимални стройности са по-скоро теоретични. На практика зареждане с 3000kW/h e много трудно да се намери и поддържа някъде в Европа. За в БГ реалноста е 22kW, евентуално 50 на кауфланд, което означава един час зареждане за 100 км. Да не говорим, че зарядните са малко и не винаги работят. Във Варна на центъра има на две места, спирал съм да ги видя с колко зареждат , еми макс 7кW - смях. Ако нямаш гараж да зареждаш е безумие.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    ако не беше тесла нямаше да има електрички - те са първите, те ще вземат лъвския пай, затова и ги мразите толкова, а като сложим и спайс екс на масата ви става лошо; вече нови системи с 1100 ампера и 800 волта, което пак ни връща към мисълта, че двг умира, което значи и смъртта на нефтената индустрия
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    разбирачите пак изпускате голямата картинка - преди време твърдяхте, че това не е възможно, да де, ама е възможно
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Баси жълтурите по напреднали от разни премиум БМВета, Поршета и Мерцове. Взимаш си корейската непретенциозен кола и докато пуснеш една вода батерията пълна. В това време баровците с премиумите търсят хотели да преспят че ще им трябват часове за същото хаха
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    И за да не съм голословен, ето поредния бисер на Петърчо: "Porsche твърди, че неговият изцяло електрически седан, който е изграден на платформа работеща на 800 кВт, може да премести стрелката от 5 до 80 процента за 22,5 минути. Автомобилът може да зарежда с мощност до 270 кВт при идеални условия."
fallback
Последни