fallback

Властите в Германия разследват шофьор на Chiron, който вдигна 417 км/ч на магистрала

Действията на чешки милионер подновиха спора за въвеждане на ограничение на скоростта (ВИДЕО)

Само защото можете да достигнете неприлично високи скорости на магистрала, не означава, че трябва да го правите. Това обяви Министерството на транспорта на Германия в изявление до медиите, в което се казва, че „отхвърля всяко поведение в пътния трафик, което води или може да доведе до застрашаване на сигурността на участниците в движението“.

Коментарът на властите е реакция на видео, публикувано наскоро от Радим Пасер – чешкия милион, който наскоро се опита да развие максимална скорост на аутобан в Германия със своето Bugatti Chiron. От министерството са категорични, че всички участници в движението трябва да спазват правилата за движение и това, че на някои участъци няма ограничение на скоростта, не означава, че могат да карат толкова бързо, колкото искат.

Пасер публикува две видеа – през ноември и януари, в които достига 414 и 417 км/ч. Това е само с 3 км/ч по-малко от максималната скоростта на колата му. Милионерът твърди, че безопасността е била основен приоритет, като е избрал прав участък от пътя с дължина 6 км, който предлага отлична видимост и три много широки платна.

Германското транспортно министерство обаче посочва законодателство, което забранява шофирането по опасен начин дори на аутобан. „Всеки, който участва в движението, трябва да се държи по такъв начин, че никое друго лице да не бъде наранено, застрашено или възпрепятствано, отколкото е неизбежно при дадените обстоятелства“, се посочва в закона за движение по пътищата. Освен това, в него е записано, че шофьорите могат да карат „само толкова бързо, че превозното средство да е постоянно под контрол“.

Изпълнението на Пасер поднови спора в германското общество за добавяне на ограничение на максималната скорост на магистралите на в страната. Това е предложена най-вече като мярка за опазване на околната среда, тъй като ще предотврати консумацията на големи количества гориво, необходими за шофиране с висока скорост. Зелената партия в Германия настоява за въвеждане на ограничение от 130 км/ч на всички участъци от аутобаните.

fallback
  • #14
    Йорико ( преди 2 години )
    Немецу позволил да се кара с колкото можеш,ама сега се оплаква.Глупав немец.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    До 4,на хартия или на дъска все тая,за Бугати пише,че е френски автомобил,а това ,че техниката е немска няма значка.То и на Мерцедес СЛС едно време в ауто билд писаха колко е немски,и накрая се оказа,че само двигателя е немски,а спирачната система идва от Румъния,скоростна кутия от Унгария и т.н.,но в края на краищата се немски Мерцедеса нали?Ламборджини също е с немски двигател но си е италински от всякъде.Бугати се произвежда в Мюлюз Франция не в Германия.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    До 9 карането на тази кола с нейната максимална скорост е като да гледаш многото клипове на ***,Алуди и тем подобни кошове да карат с 290-300 което е тяхната макс скорост.Отделно на това на аугобана изпревари точно 10 коли включително и Порше-то което е в екип с него,така,че въобще никой не е застаршил човека.
  • #11
    AAV ( преди 2 години )
    Ако и в Германия въведат по всички участъци от магистралите си ограничение на скоростта от 130-140 км/ч, тогава окончателно става излишно която и да е кола в Европа да има максимална скорост над около 180 км/ч. Методите и техниките за регистриране на нарушителите стават все по-усъвършенствани и масови, а глобите в същото време все по-високи (особено за превишение с над 50 км/ч). Остава ускорението, но и то под определена степен също може да стане опасно за ситуация на пътя.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Всичко се свжда то това, че е постнал видето. Хубаво, вдигнал 417, но да се покажеш в нета, да те видят всички е избиване на комплекси. Вярно е че, от чешката граница до Нюрнберг трафика е много рехав, но все да "летиш" с 100м в секудна не е разумно. Дори да гледаш 500м напред, докато реагираш си мнал 300,
  • #9
    До 6 ( преди 2 години )
    Властите разчитат, че шофьорите ще проявяват здрав разум. Да караш с 417 км/ч здрав разум ли е?
  • #8
    моторджия ( преди 2 години )
    Да караш Y2k е събитие а да седиш в пенционерски кошници е страхливост
  • #7
    Ю Несбю ( преди 2 години )
    Ако турчин беше публикувал клипа, камара германци щяха да го защитават в нет-а, но чех, о, не, какъв скандал!
  • #6
    Макрон ( преди 2 години )
    Бе, няма да ви огриначваме, ама не можете да карате с ххх,??? Каква е логиката в тази идиотщина, сложете някакво ограничение и толкова.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Не слагат ограничение да може да им се купуват спортните кошове, то иначе ако е 110 максимум както е в някои други държави за какво им е повече от 120-150 коня?
fallback
Последни