fallback

Как да удължите живота на 4х4 задвижването?

Спазването на тези 5 съвета спестява много неприятности и средства

Продажбите на кросоувърите и SUV-модели достига 50% от общия брой при съвременните автомобили, като някои от тях са оборудвани със система за задвижване на четирите колела. Работата на тези превозни средства си има собствени характеристики, като съобразяването с тях може да удължи живота на трансмисията, която е особено важна за всеки автомобил. Експерти посочиха какви действия трябва да избягва собственикът на превозно средство със задвижване на четирите колела, за да предотврати претоварване и повреда на тази система. Спазването на тези съвети спестява не само неприятности, но и бъдещи разходи за ремонт, които никак не са малки.       5 съвета за запазване на системата 4х4 (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    Subaru ( преди 2 години )
    #13 просто ми спести коментара за тая глупост. Аз съм с форко
  • #12
    Христо ( преди 2 години )
    Какви са тези глупости по суха настилка вие имате ли изобщо понятие от awd моята кола е субару не може да се изключи задния мост постоянно зацепено е ше ми обясниш ли тая кола как 16 години няма проблем
  • #11
    До 13 ( преди 2 години )
    Тоя РАВ на първия коловоз и е свършил. Има много клипове в тубата. Дори тука бяха пуснали статия с видео където Лексус РХ450 не можа да мине и 1 метър по офроуд трасето, през което с лекота минаха Х5 и Q8, между другото и останалите СУВ на япония не можаха да стигнат до края на трасето, но поне стигнаха до средата. По добре да си беше взел нормална РАВ 4 с диференциал, поне наистина имаш 4Х4, при хибридната нямаш 4Х4, фалшиво е това с електромотора.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Карам Рав 4 ибрид и тези съвети не важат за този автомобил по простата причина, че задните колелета се задвижват от отделен електродвигател, а предните от още един Ел.двигател и ДВГ. Няма диферециали и механична връзка между преден и заден мост, което е много добре, защото са независими и можеш поотделно да предаваш мощност. Освен това се пести много тегло и се намаляват механичните загуби, което води не само до повече мощност на колелета, но и голяма икономия на гориво.
  • #9
    123 ( преди 2 години )
    Хахаха не карайте по сухи пътища... Поредната ``умна статия`` тук ще сложа на моята една лейка отпред да понамокри асфалта ще е 4х4 ще не е хубаво да е на сухо
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Хора честно, аз по-големи глупости не бях чел. Не карайте ЕС класата 4 матик по сух асфалт!!! Тя не е предназначена за такъв!!! Не дърпайте ръчната??? Без кикдауни!! Чудно ми е как всички тези неща ги правят рали автомобилите които са 4Х4? За какво ли Ламборгини, Порше, Нисан ГТР, И най-спортните версии на Мерцедес, БМВ и Ауди, Както и Голф Р и т.н. са все с 4Х4, производителите не знаят ли, че не трябва да се дава ускорява рязко с тях? Че не стават за спортно каране? Тойя сайт удари дъното.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    вие не загряхте ли че каменчо сам си съчинява статии за да коментирате съдържанието чукча писател не читател
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    От доста време не откривам раздел "вицове" в днес-а, пък то го били преместили в автокомедия
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    За пореден път абсолютни глупости от Петърчо! Дори няма нужда да бъдат посочвани.
  • #4
    //// ( преди 2 години )
    Аз вече се отказах да коментирам великите съвети, които се дават в този сайт. Защото ако ги слушам, до сега ще съм си потрошил колата 100 пъти!
fallback
Последни