fallback

Hyundai Ioniq 5 изненада на „Лосовия тест“

Корейският електромобил се справи по-добре от очакваното (ВИДЕО)

Дойде моментът, в който Hyundai Ioniq 5 трябваше да премине „Лосовия тест“, който се провежда от испанското издание km77. И корейският модел с изцяло електрическо задвижване се справи далеч по-добро от очакваното.

В случая машината е със задно задвижване, като разчита на електромотор с 214 к.с. За теста тя е качена на 19-цолови джанти, но се предлага и с 20-цолови. Гумите са Michelin Primacy 4 в размер 235/55, като това не винаги помага да успех в изпитанието. Нещата зависят още от влажността, температурата на асфалта и настройките на окачването.

Корейският електромобил успя да извърши маневрата със 80 км/ч, което е по-добро постижение от това на неговото „братче“ Kia EV6, което беше тествано в началото на миналия декември и се справи при скорост от 78 км/ч. И двата резултата са по-добри от този на много по-скъпото и по-богато оборудвано Porsche Taycan Cross Turismo.

Организаторите на теста посочват, че Ioniq 5 се справя много добре с изпитанието за стабилност, но за целта се изисква специална настройка на системата за рекуперативно спиране. Тя трябва да бъде на трета от общо четири степени, като успява забави скоростта и прави колата много по-лесна за управление.

Снимка и видео: Km77

fallback
  • #10
    Johnny Bravo ( преди 2 години )
    Ioniq 5 се справя много добре с изпитанието за стабилност, но за целта се изисква специална настройка на системата за рекуперативно спиране. И приключваме със статията.... а като не е с тази настройкя ? Ко ша са обърни ли?
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Фен четата на немските премиуми газ пикаят че някакъв корейски семеен джип прави смешно спортното порше хаха. Ама гумите, ама това ама онова. Гроздето е кисело. Значи бай кореец може да направи масова кола която се справя по добре от бутиково Порше пъти по скъпо. Дано не си поставят за цел да направят и те бранд за спортни коли че поршенцата ще реват яко хахаха
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Жоро Бекъма продължава със смешките, Хюндая се представял по-добре в завоите от Порше... ехх мъка, мъкааа.
  • #7
    FenIX до 1 ( преди 2 години )
    Първо Хюндая е семеен СУВ а Тайкана спортна кола. Само тоя факт говори достатъчно. Отделно цената на Поршето е около 3 пъти по висока. Реалния конглокент на Ioniq 5 e ID4 а той се представя отчайващо на същия тест. Всъщност почти във всички сравнения на ID4 с IONIQ 5 Фолксвагени губи. А поне в България цената му е по висока от на корейския конглокент.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Хюндай не е по-добър от Порше като цяло, но е очевидно е по-добър в завоите, и в лосовия тест. Да не говорим, че е няколко пъти по-евтин. Нищо лошо. Само VAG - аудиторията смята, че някой е против тях. Не се ласкайте! Вие сте жалки, и го знаете.
  • #5
    До 7 ( преди 2 години )
    Когато Жоро Бекъма от бистришките тигри ти каже че е по-велик футболист от Меси и Роналдо, просто се усмихни. Тия които капат Порше, никога дори няма да удостоят дори с поглед някакъв Хюндай. Азиатците цяр живот се учат как да правят коли, копирайки европейски и американски модели.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Голяма завист и злоба срещу VAG, голямо нещо! Хюндай било по-добър от Порше, това не знам какви наркотици трябва да си, за да го напишеш, смехотворно!
  • #3
    Смех Бате ( преди 2 години )
    ВАГонетките веднага стачкуват. Ама трябват гуми, ама трябва температура еднаква.... Та не знам си какво, та не знам си що. Още някоя друга година и корейците ще покажат на ВАГоните къде зимуват раците.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    да бяха пробвали с "Туранза" тогава и със 70 нямаше да минат
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    ... със сигурност ще е елктрическото порше. С техниката на Фолксваген, мале, мале,...
fallback
Последни