fallback

Citroen обнови C5 Aircross

Кросоувърът получи големи промени както във външния вид, така и в интериора

Премиерата на Citroen C5 Aircross се състоя през април 2017 г. на автомобилното изложение в Шанхай, но средноразмерният кросоувър стъпи на европейския пазар едва през пролетта на 2019 г. Оттогава от него са продадени над 260 000 бройки, а сега излиза и неговата актуализирана версия, чийто продажби ще стартират в началото на лятото.

Промените по модела са засегнали както екстериора, така и интериора. Дизайнът на предната част е сериозно преработен, като кросоувърът поучава решетка на радиатора с осветление, променени светлини и ярко изразено лого на Citroen, което го прави по-ярко изглеждащ от предшественика му. Измененията във външния вид включват още 18-цолови джанти Pulsar и нов нюанс на цвета Eclipse Blue.

Интериорът получава 10-инчов сензорен екран, заради който вентилационните дефлектори са преместени отдолу. Променени са графиката на арматурното табло и оформлението на централната конзола. Селекторът на трансмисията е заменен с миниатюрен превключвател, а контролният панел за избор на режими на шофиране (хибриден, електрически и спортен) също беше променен. Добавен е втори USB порт и допълнително отделение за съхранение на вещи.

Кросоувърът е оборудван със същите седалки, които се поставят на моделите C4 и C5 X, като те са по-удобни от предишните. Предната двойка е оборудвана не само с отопление, но и с вентилация и масаж. В по-скъпите нива на оборудване се предлага нова тапицерия от алкантара и перфорирана кожа.

Технически обновеният C5 Aircross не е променян. Кросоувърът е базиран на платформата EMP2, като размерите му си остават същите. От Citroen не съобщават и за новости сред двигателите и скоростните кутии. Преди фейслифта кросоувърът се предлагаше с 1,2-литров бензинов двигател с 3 цилиндъра и мощност 130 к.с., както и в хибридна версия (plug-in) с 225 к.с. Дизеловият вариант е с 4-цилиндров мотор със 130 к.с.

Още снимки на обновения C5 Aircross - вижте в галерията:

Снимки: Citroen

fallback
  • #5
    факт ( преди 2 години )
    Що бе Айсина е по добре от *** ната на зед еф
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Aisin, загуби ме с това недоразумение.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Притежавам С5Аот година. Перфектна семейна кола- комфортна возия, отлично сработени двигател и кутия (180 к.с. бензин+ 8 ск. Aisin), практично и вариращо разпределение на багажник и купе. Не съм твърде доволен от инфотейнмънта, но в края на крайщата съм си купил кола, не стерео уредбаЧестно казано старият дизайн ми харесва повече, особено предница и задни светлини, също скоростния лост изглежда по-добре от някакви бутони. Жалко е, че 180к.с бензин без да е хибрид вече май не се предлага.
  • #2
    Селянин ( преди 2 години )
    Да, предницата прилича на сандеро, но като цяло мисля, че изглежда по-добре от преди фейслифта.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Карам Ц4 Айркрос и като цяло съм доовлен от колата. Вярно, че повече е друга марка...Това Ц5, на някои от снимките ми мяза на Дачия.., като че ли, първият по отличаващ се беше.
fallback
Последни