fallback

Mercedes-Benz е първият производител, който се отказва от комбитата

Следващата E-Class ще е последният модел на марката в този формат

Комбитата са основна част от гамата на Mercedes-Benz от десетилетия, но германският производител е загубил вярва в тях и ще ги премахне от гамата си до края на десетилетието, съобщава Automobilewoche.

Според информацията на изданието, CLA Shooting Brake ще изчезне предложенията на Mercedes през 2025 г., като няма да получи наследник. Последното комби в гамата на марката ще бъде следващото поколение на E-Class, което ще се произвежда до 2030 г.

Причина за отказа от комбитата са големите инвестиции, които производителят от Щутгарт прави в електрически преводни средства. Компанията влага огромни суми в разработката на изцяло нови платформи, които са помогнат за запазване на лидерската позиция на пазара, но те не включват такъв тип автомобили.

В Mercedes работят върху алтернативи, за да задоволят тези клиенти, които все още искат нещо по-практично и една от тях ще бъде бъдещ SUV-седан. При подобен тип автомобил батерията по-лесно може да бъде „скрит“ зад внушителни размери, които са все по-търсени в последно време.

Интересното е, че подобна информация излиза в момент, в който Porsche предлага на пазара комби-версия на първия си електромобил - Taycan Cross Turismo. На голям интерес продължава да се радва и Audi RS6 Avant, докато BMW подготвя излизането на първото M3 Touring.

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
  • #12
    Ужас ( преди 2 години )
    Не ми харесва накъде върви светът
  • #11
    Не че нещо ( преди 2 години )
    Щото думата комби не е модерна, модерно е shooting brake. Пак си е комби
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Всяка статия изобилства от грешки, моля ви се, ясно е че "авторите" бъкел си нямат на идея що е то автомобил и от какви елементи е съставен, но чак пък и да са толкова неграмотни... Жал ми е чак
  • #9
    Митьо ( преди 2 години )
    Ей.... Много правописни грешки.... Няма ли второ мнение от редакцията, преди публикуване? От комбито се иска практичност, а не красота! Петнадесет години карах 124 300 TD. Няма такава кола! Трикрилен гардероб с надстройка съм превозвал. Осем бали минерална вата и няколко топчета хидро изолация се товарят без проблем. Казвал съм и 30+ автомобилни гуми /един с Пасат се опита да ги качи и той, но..../. Силно ме съмнява да ги спрат, до тогава ще им уври главата. Сега съм се замислил за EQE-T модел.
  • #8
    Toto Rino ( преди 2 години )
    Любима марка,но никога не са имали красиво комби.Затова карам купета :)
  • #7
    Газко Уазков ( преди 2 години )
    Точно германецът има нужда от яко, практично комби, с което да лети по аутобана! ЕсЮВи-то не може да го замести. Мен, лично, напомпаните комбита ме кефят много. Нещо от типа на Крайслер 300 Ц....
  • #6
    Киро ( преди 2 години )
    Рено ми е катафалката, жив съм умрел вътре!
  • #5
    До Киро ( преди 2 години )
    За Дачия ли става дума, че имаш!?
  • #4
    Киро ( преди 2 години )
    Не ме засяга, катафалки не харесвам. Като ми трябва голям багажник - има СУВ.
  • #3
    Car guy ( преди 2 години )
    Специално за Мерц не ми се струва голяма загуба. Не че са им лоши комбитата, но като ги видя първата ми асоциация винаги е катафалка. Всъщност малко са марките, които правят красиви комбита.
fallback
Последни