fallback

Окончателно: Най-продаваните коли в България през 2021

Модел на Dacia се задържа на върха дори и 9 месеца сред края на производството си

Въпреки трудностите с доставките и ценовия скок, пазарът на нови автомобили в България е пораснал почти с 14% спрямо 2020 година, показват обобщените годишни данни за регистрациите на МВР.  През 2021 у нас са регистрирани общо 31 196 нови автомобила в категории M1 и N1 - с над 3700 повече от миналата година, но все още далеч от близо 44-те хиляди регистрации в предкризисната 2019 година.      Вече доста години Dacia Dokker е най-продаваният нов автомобил в България. Само че през 2021 моделът "смени отбора" и вече се нарича Renault Exрress. Ще размести ли това класирането догодина?       Проблемът с недостига на микрочипове разбърка леко подреждането на най-продаваните марки през декември, но като цяло победителят е очакван: Dacia.

 

ТОП 15 ПО МОДЕЛИ
1. Dacia Dokker - 1689 2. Nissan Qashqai - 1211 3. Dacia Duster - 1152 4. Toyota Corolla - 1042 5. Renault Clio - 1016 6. Renault Master - 862 7. Citroen C3 - 751 8. Dacia Sandero - 718 9. Skoda Octavia - 709 10. Kia Sportage - 659 11. Toyota C-HR - 598 12. Peugeot 2008 - 476 13. Toyota Yaris - 425 14. Skoda Superb - 396 15. Toyota RAV4 - 395

Румънската марка взе първото място и при най-популярните модели - донякъде куриозно, защото всъщност производството на лидера Dokker спря още през март и след това дилърите разчитаха на остатъчни складови наличности.

Междувременно потръгнаха продажбите на наследника на Dokker - Renault Express, който пласира 240 бройки в последните месеци на годината. Не е изключено догодина двете марки да си разменят местата заради трансфера на най-търсения модел.         Най-продаваните марки и модели за 2021 в България (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #24
    Бок ( преди 2 години )
    Като бишв собственик на 10 годишен Мерцедес и настоящ собственик на чисто нова Мазда мога да потвърдя, че 10 годишният Мерцедес е безкрайна дупка за пари, ремонти и нерви. За да може да си позволите стар Мерцедес, трябва да може да си позволите нов. Покупката на луксозни автомобили 2-ра употреба е за хората, които могат да си ги позволят и нови, но просто искат да сменят колите всяка година.
  • #23
    анонимен ( преди 2 години )
    За месец ноември има регистрирани 296 автомобила Тойота, 293 Рена, 186 Дачии, 96 Мерцедеса, 85 Нисана.... т.н.
  • #22
    Кънчев ( преди 2 години )
    За съжеление в Дачията най доброто е цената. Хубаво е да караш нова кола. Да но павече Българи да могат да си го позволят.
  • #21
    до 20 ( преди 2 години )
    Никой не казва че 10 годишния Мерцедес е лоша кола, НО добави в цената му едни 5к защото на 10 години дори бензинов е нормално да е на 150+ к км т.е. точно когато започват приключенията. Отделно Дачията ако не е лизингова можеш да я караш и без каско - никой дори няма да си направи труда да я ритне. Ама я пробвай Мерцедеса без каско колко ще изкара при теб. Та освен покупната цена имаш и цена на притежание която е доста в полза на Дачията.
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    Предлагам ти *** тест: отваряш вратата на нова Дачия, сядаш, палиш и оглеждаш вътре приборите, повтаряш същия процес в един 10-годишен Мерцедес /за същите пари/ от частник закупен - теста приключва, познай резултата!!
  • #19
    анонимен ( преди 2 години )
    Като махнеш баничарки, лекотоварни и реекспорт и я останаха 20к нови леки коли я не. Махни и служебните българина я си е купил 10к я не. Ама стари Мерцедеси и БМВ-та са по 10к от модел. До 18 я ми ги покажи тия 5 годишни на 50%. Преди пандемията нямаше такива, а сега да не говорим какви цифромании им искат.
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    Най-неразумно харчене на пари е за покупка на чисто нов автомобил! В момента на излизане от магазина, цената му става с едни 5 - 6 % надолу, и продължава така, докато стигна на половината от парите, които си дал за него!
  • #17
    Бастри ( преди 2 години )
    16 - къде видя баничарки , освен 1680 Докера.Приемете го вече , разумния човек купува нов автомобил , защото е по - изгодно.Другия ефект , замисли се ти какво си правил.За 17 години от както карам нови коли , не съм ходил в сервиз , освен за ТО.Не ме е оставяла кола на пътя , не съм мислил дали ще запали и отведе където е нужно.
  • #16
    И.а. ( преди 2 години )
    Повечето са служебни баничарки.
  • #15
    Ако теглим чертата ( преди 2 години )
    Аз СССР ги уважавам яко, но не са символ на консуматорски стоки, определено.
fallback
Последни