fallback

Tesla се сблъска с нов проблем – ръжда

От корозията най-често страдат броните и двигателния отсек

Електрическите автомобили на Tesla периодично изпитват проблеми от различен характер – батериите отказват, току-що произведени коли излизат от завода с дефекти в каросерията, а наскоро се оказа, че плъхове атакуват кабелите. Този път собствениците се сблъскват с още една неприятност – автомобилите им започват да ръждясват.

Американският производител използва основно пластмаса и алуминий при производството на колите си, но въпреки това на место по броните и в отсека на двигателя се появява ръжда. Първото оплакване е още от 2016 г., когато собственик на Model S откри ръжда по предната броня. Оказва се, че тя се е появила, защото в конструкцията има незащитени стоманени елементи.

Тогава от Tesla признаха за подобен проблем и обещаха да го разрешат в най-кратки срокове. През същата година бяха открити още 10 подобни случая, при които ръждата от стоманената армировка на бронята се е разпространила върху целия елемент.

Още снимки на местата, по които най-често избива ръжда при колите на Tesla - вижте в галерията:

Сега проблемът отново излиза на дневен ред, тъй като се оказва, че в компанията не са го разрешили. Поне 18 собственици на електромобили на марката се оплакват от ръжда по своите коли, като последният случай е от само преди няколко седмици.

Снимки: TMC forum

fallback
  • #20
    Сорри ама ( преди 2 години )
    Че то опелите ръждасвяха по-бавно. Ти луд ли си. Това явно е като great wall - на 2рата година отдолу всичко е изгнило, при тестово бъркане с отверка в ръждата се оказва, че отверката влиза директно в купето. Но е китайски б0клук и няма какво да храниме там. Но в случая хейта си струва. Не защото са кравари и са вредни за света. А защото правят ръждясващи коли, които те убиват, когато ги оставиш да те "возят" на автопилот.
  • #19
    край ( преди 2 години )
    Ръждата е била проблем за 18 /осемнадесет/ собственика на тесла. Егати и проблема дето пък трябва и да ни уведомяват.
  • #18
    asd ( преди 2 години )
    Редно е да се отбележи, че след множеството санкции които САЩ наложи на Русия, накрая и Русия наложи контра санкции на САЩ. Русия наложи контра саткции по продажба на НИКЕЛ за САЩ. Металът НИКЕЛ е основна съставка за неръждаемите стомани. Русия се явява основендоставчик на никел във света.
  • #17
    Владо ( преди 2 години )
    Много силно се съмнявам, че който и да е производител ще галванизира стоманените си елементи по продукта си, поне не и масово.Няма да обяснявам защо.А за боядисване...моите почитания, но конкретно Тесла с доста по-прости дейности се справя.....не особено добре.
  • #16
    Ффф ( преди 2 години )
    Айде стига глупости.Колите отпреди 10 г имат дефекти, в новите 3ки са съвсем други коли.В Берлин инсталираха най модерната система за галванизация и боядисване в света
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    И след надувката ще има ... пляс-пляс ***. Колега 14, направо сте скромен! Изброените от вас по пазарна капитализация в момента струват малко над половината от от цената на Тесла. На бялото не се вика черно. Щом толкова струва, значи има кой да е дал такива пари, че да купи, а друг е продал, защото счита цената за вече висока. Какво очакват от Тесла нововлезлите акционери? Буквално преди 1/2 година компанията струваше наполовина. Какво значи тази цена? Днес пак връщат 500 к в сервизите!
  • #14
    Друг атонимен ( преди 2 години )
    Балона се надува, надува, надувааа....пук!
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Ех таз Тесла жива да я оплачеш. Пък акциите и растат ли растат. Струва колкото Мерцедес+БМВ+Фолксфаген+Тойота+ГМ събрани заедно.
  • #12
    popa ot razgrad ( преди 2 години )
    лека полека ще се научат да правят коли...
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Ръждата не е абсолютно никакъв проблем за електромобилите, защото тяхната експлоатация и без това няма да надмине 10 год, а именно след това започват и по- сериозните вреди от ръждата.
fallback
Последни