fallback

Батерията на Ford Mustang Mach-E се оказа по-скъпа от нов модeл

Дилъри на марката предлагат този елемент за повече пари отколкото пикапа Maverick

От 2010 г. насам цените на литиево-йонните батерии са паднали с 89%, но въпреки това те трудно могат да бъдат наречени „евтини“. Поредното доказателство за това са появи в САЩ, където батерии за Ford Mustang Mach-E струват повече от новия пикап Maverick.

Като цяло цените варират в зависимост от оборудването и от представителя на марката, който ги продава. Дилърът Lakeland Ford, например, предлага смяна на батерията за стандартен Mustang Mach-E срещу 18 514 долара. По-мощният вариант струва 23 649 долара, което е с около 2142 долара повече от чисто нов Ford Maverick.

Друг представител на марката - Village Ford, предлага батерия с разширен обхват срещу 20 811 долара, като в тази сума не е включена доставката (същото важи и за другите предложения). А това допълнително удря по бюджета на купувача, тъй като стандартната батерия тежи 485 кг.

Все пак, едва ли някой ще си поръча батерията с доставка. По-вероятно е собственикът на електромобила да се насочи към най-близкото представителство на марката, където акумулаторът му ще бъде заменен. Цената обаче си остава доста сериозна и това също трябва да се има предвид при покупка на модела.

Самият Ford Mustang Mach-E, моделна година 2022, струва минимум 43 895 долара във версията с пробег 505 км. През новата година електрическият кросоувър ще получи някои подобрения, включващи разширена цветова палитра, батерии с увеличен използваем капацитет и опция за задвижване на всички колела в нива на оборудване, където досега тя не се предлагаше.

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    ванманите стига сте досаждали направете си сайт и си пишете тук е място за автомобилисти не ни вълнува закон на ом на кирхоф обичаме да ни мирише на бензинови пари да ни болят ушите от високооборити и да затваряме очи когато слушаме работата на двигателя това са чувства непознати за вас
  • #8
    PLAID ( преди 2 години )
    Локомотивен завод Express Service - Русе е първият завод в Европа, който прави акумулаторни локомотиви (IS3000). Цял ден маневрира 3000 тона и при всяко спиране на огромната маса връща ток в батериите. Цена на едно зареждане: 20 евро. Дизелов локомотив: разход за същата смяна 400 литра нафта. И като счупи двигател, няма разпределителен вал в цяла Европа. Добър ден!
  • #7
    PLAID ( преди 2 години )
    Пичовете правят ел. трактори с по 360-киловатчаса батерии, теглят 30 тона през целия ден за под 50 паунда, (което за един обект е смешно), не овонявят орталъка и цялата им поддръжка е вечерта да ги боднат в контакта.
  • #6
    6-ти ( преди 2 години )
    значи тебе няма да те мисля, ще продаваш батерии втора употреба. Хитър си Андрешко, а Клопенборг, кво каза, като свалят хората батериите от колите с превозните средсства какво правят. Да не би да монтират отгоре панел?
  • #5
    PLAID ( преди 2 години )
    Не, дизелчо, турбо, бензин, тинтири - всичките сте латентни турбо фенове на електричките! Чакате статиите и ги ловите като снежинки още във въздуха :D Колкото до батериите: в Амстердам гледам в двора на newelectric.nl един фургон с половин мегаватчас батерии от коли за съхранение на соларен ток. Човекът (Anne Kloppenborg) ми вика: след 2012-та батериите са такива, че ще надживеят всяко купе. Караш 10 години, след това ей тея батерии, дето ги виждаш тука, работят още 10 за съхранение на чист ток.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Няма нещо в което двг да бие електеичката ускорени комфорт и радост от шофирането за цена на подръжка да не говорим а скоро и по пробег.
  • #3
    Дизелчо ( преди 2 години )
    Всички мразим електричките.
  • #2
    VAYK ( преди 2 години )
    Мах- Е е несъвършен елетромобил и собствениците го разбират след като са платили висока цена за него!До излизане на твърдотелни батерии, проблема с експлоатацията на настоящите след много цикли на зареждане, или по малко-на бързозарядни може да се реши само с оптимизация на химичните процеси в батерията!
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Лошото е че 50% от цената на електромобила е батерията. Още по-лошото е че след 8г. батерията е за смяна, цената на автомобила ще се е стопила и една чисто нова батерия би оскъпила неимоверно модела. Имам чувството, че електрическите коли ще се карат като еднодневки, при края на ресурса на батерията, колата ще е непродаваема и ще отива за скраб и ще се купува нова с по-добра батерия, зареждане и пробег.
fallback
Последни