fallback

Най-опасните автомобили на планетата

В Европа тези модели се представят добре, но на други континенти имат сериозни проблеми

По света има много организации и методологии за проверка на нивото на безопасност на превозните средства. Правилата непрекъснато се затягат, но, както често се случва, тяхната строгост се компенсира от необвързващия характер на тяхното изпълнение. Тоест, поставената им оценка от външни организации не пречи на тяхното излизане на пазара.

Новини за поредния неуспешен краш-тест идват редовно от различни региони на света, като те се отнасят не само за стари и достъпни на цена модели, но и за нови, скъпи и доста добре оборудвани модели. Интересното е, че те получават високи оценки в Европа, например, но на други континенти се превръща в антигерои.

Най-опасните автомобили по света (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #7
    Ок ( преди 2 години )
    Това са коли евтини и без никакви екстри. Аз карам Киа 2009, която има осем еърбега, abs, esp и всичко за което се сетиш. Явно за тамошния пазар гледат да е евтино и затова колите са голи, като пушка, а пък и безопасност искат. Няма как.
  • #6
    това е фейк класация ( преди 2 години )
    тези изпитания са пълен фейк, от много години звездите се раздават на хартия - имаш 1 въздушна възглавница вземаш една звезда, ако имаш 6възглавници автоматично 3 звезди, въпреки че при челен/страничен удар пораженията са едни и същи. По новите стандарти , ако имаш авариино спиране - 5звезди , ако ли не 2, независимо че автономните системи не ти помагат ако в завой някой ти се забие челно ....
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    На латиносите всички им продават нискокачествени боклучаци. Но и производителите не са виновни, щото в добавка на много по-ниските цени, заради които липсват основни системи за безопастност, качеството на стоманата (произвеждана в същите тези държави от под доставчици), е трагично. Крупс го изпитаха това на гърба си, след като инвестираха сериозни пари в завод за производство на стомана в Бразилия, и се оказа че извън Латинска Америка, никой не иска да им купува нискокачествената стомана.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Най-опасни са моделите на БМВ. Водят до пристрастяване и задлъжняване.
  • #3
    рено заДръстер ( преди 2 години )
    кола за истинските задръстеняци!
  • #2
    До 1 ( преди 2 години )
    Ти прочете ли,че става въпрос за орязани модели продавани в Латинска Америка?!?! На този пазар до скоро се продаваше бръмбъра във варианта му от 1950 година!! Тази практика е от деситллетия! На пазари с по-ниски изисквания за безопасност и нужда от по ниска цена на колите се правят огромни компромиси!Виж сравнението на едентични модели за Европа и Африка,да видиш какво е разминаване в качество.Киа или Хюндай в Европа с две въздушни възглавници не съм виждал то 10 години!
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Който се интересува по сериозно от автомобили едва ли е изненадат от корейските автомобили, които последните години вдигнаха много цените, но смъкнаха сериозно качеството и безопасността, както се вижда. Пестят от всичко и резултатите са видни. Продажбите им бяха много скочили, но много бързо се смъкват надолу заради лошата фирмена политика на високи цени и ниско качество.
fallback
Последни