fallback

8 отлични седана, които станаха жертва на SUV-манията

Тези модели бяха успешни, но въпреки това изчезнаха от пазара в Европа

След като десетилетия наред седаните се радваха на сериозна търсене на пазара, но сега са един от най-застрашените автомобилни класове. Това, разбира се, се дължи най-вече на непрекъснато увеличаващата се популярност на SUV-моделите. Факт е, че има пазари, при това доста големи – като Китай и Русия, където седаните все още се търсят, но на други – Европа, например, техният брой намалява драстично.

През последните години от сцената в Европа слязоха няколко доста популярни седани, които съвсем скоро ще бъдат последвани и от други. Това ще се случи дори с легендарен модел като Volkswagen Passat, чието следващо поколение, излизащо през 2023 г., няма да се предлага в триобемен вариант, а само като комби. И той ще сподели съдбата на автомобилите в този списък.

8 седана, които станаха жертви на SUV-манията (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #17
    13 до 14 ( преди 2 години )
    Изобщо не са верни или по-скоро само за премиум сегмента отчасти не са верни, а за всичко надолу е абсолютно вярно ;)
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Ти да си видял тир да се преобърне след удар с кола не говорим за Рено Каптюр и тн. а за някой Ескалейд тежащ 3-4 тона например а и да се преобърне то е фул с еърбези и тн.
  • #15
    До 14 ( преди 2 години )
    Каквото и да е челното съпротивление, разходът е 2 литра отгоре на комби или седан, ускорението с еднаква мощност е по-бавно, а по-голямото тегло винаги се усеща в завой. Отделно, лично на мен не ми е комфортна високата позиция, чувствам се върху колата, а не в нея.
  • #14
    До 13 ( преди 2 години )
    Купи си СУВ и ще я разбереш. Между другото минусите които си описал за СУВ изощо не са верни, особенно в премиум сегмента. При Х5, GLE, Q7 са с въздушно окачване, което сваля само купето ниско при движение с висока скорост и го вдига с 22см. Комфорта му е невероятен и е съпоставимо с това на 7серия А8 и Sклас При офроуд режим, челното съпротивление на GLE и 0,28 на Q7 е 0.30, почти като на лек автомобил. Спирачния им път е 35м. Така че си в голяма заблуда от 2015г. СУВ моделите са много добри.
  • #13
    Лично мнение ( преди 2 години )
    Тази мания по сув така и не я разбрах. Като плюсове за мен лично отчитам това, че наистина може да го качваш на по-високи бордюри и че имаш малко по-добра видимост напред в трафика (но сега с масовото навлизане на сув този втори аегумент отпада). По-бавно ускорение, по-дълъг спирачен път, по-слабо поведение в завои, което води и до поставянето на твърдо окачване, което да компенсира тези физически недъзи, т.е. води и до по-лоша возия. Между другот пасат олтрак има същия просвет като Киа Спортидж
  • #12
    Нанекомудедова ( преди 2 години )
    Жертва са хората, купуващи Тея бракми.....с изключение на Хондата и горе долу Тойотата останалите са пълни кочини.
  • #11
    И.а ( преди 2 години )
    I40 карах и имаше подгрев на задните седалки не само на предните.
  • #10
    Бумеранг ( преди 2 години )
    В края на 2019 за 26к си взех чисто новичко Пежо 301! Дизел evro 6d! Откровено казано, като изключим по-измзаният и лъскав интериор на 2008 и 3008 всичко важно е 1:1!!! Окачване, двигател, скорости, климатици, ел. стъкла, ел. огледала, подгряване на седалки и още куп други джунджурийки! Багажникът е огромен, а мястото за хората отзад е повече от предостатъчно! Е и! 26к срещу 50к и нагоре! Дали не съм спечелил! Определено съм на далавера!!! Возията е невероятно комфортна, а не като Сув=леген
  • #9
    Яшко ( преди 2 години )
    Айде скъсаните вестници с по 2.50 лв в джоба реват как СУВ било комплексарщина... Много е просто...който има пари си купува, кокто няма не си купува, а някои дори реват по форумите, но "гроздето е кисело"...
  • #8
    инженерче ( преди 2 години )
    Малка бележка - пише се кВтЧ, не кВт/ч, защото това е единица за енергия и размерността
fallback
Последни