fallback

5 преимущества, 5 недостатъка и 5 конкурента на VW Passat B8

Добра динамика и по-слаба шумоизолация са сред основните плюсове и минуси на модела

Volkswagen Passat се появява на бял свят през далечната вече 1973 година и много бързо се превръща в един от бестселърите на германската компания. У нас, а и по цял свят, този модел е особено популярен.

През годините се превръща в един от най-известните и най-продавани автомобили в света. Сега ви припомняме накратко основните предимства и недостатъци на модела, който през своя дълъг живот сменя осем поколения. Всички те са специални, но ние ще се спрем на най-новата версия на автомобила - Passat B8, последната актуализация на който е през 2019 година. Тогава B8 получи т.нар. фейслифт. Лицето му беше "стегнато" и бяха инсталирани редица технологии от премиум марките на концерна.

Екстериорът е почти идентичен с този на предшественика, въпреки че новите форми и преработените предни и задни брони му придават малко по-динамичен вид. Основният акцент на новата версия е салонът, където благодарение на новия хардуер и софтуер дигиталният кокпит е значително подобрен спрямо предишния Active Info Display.

Всички бензинови двигатели са с филтър за твърди частици, като в гамата бе добавен и нов дизелов агрегат: 2,0-литров TDI Evo. Той е с мощност 150 конски сили и отделя 10 g/100 km по-малко CO2 от своя предшественик.

Гамата от бензинови двигатели беше оборудвана с три нови двигателя с мощност съответно 150, 190 и 272 конски сили. Що се отнася до преимуществата на автомобила пред преките му конкуренти, то те са:

Динамика

Контрол

Външен вид

Просторен багажник

Ефективни LED фарове

Висококачествена сглобка

Колкото и да се смята за добър, последната версия на Passat си има и своите недостатъци. А най-основните, пак сравнени с преките конкуренти, са:

Несигурност при шофиране с висока скорост (над 140 км/ч)

По-слаба шумоизолация

Недостатъчно място на задната седалка

Проблемно окачване

Нисък просвет

VW Passat е част от един от най-оспорваните сегменти, като преките му конкуренти на на световните пазари в този клас са:

Volvo S60

Ford Mondeo

Honda Accord

Kia Optima

fallback
  • #30
    Банско ( преди 2 години )
    Карам Пасат б8, 2.0 TDI, 4 motion, 240 к.с. Много динамичен и устойчив автомобил, двигателя е с две турбини и може да се съревновава с доста от своите конглокенти и даже с автомобили от по висок клас по отношение на ускорението.
  • #29
    Димитър ( преди 2 години )
    Отличен автомобил. Карам Пасат 2016 1.8TSI без нито един проблем за 106000км.Не сръвняваите тойота с пасат имал съм първо,второ и трето поколение авенсис първо и второ дизел до 116к.с.става,но трето не. Дори шкода вече е по_добра от Тойота. Съжалявам,че не съм си купувал по рано Пасат,а съм се занимавал с консерви на четири колела.
  • #28
    анонимен ( преди 2 години )
    Карал съм пасати в продължение на 15 години, последния беше Б7. Сега карам Авенсис мога да кажа само че Пасат е по кола в сравнение с Авенсис. Но авенсиса е много по здрав.
  • #27
    Макс ( преди 2 години )
    Изредил съм от б5 до б8 досега никога не съм имал проблеми до автора на статията прсто не си познал за б8 или Фолваген. Върви се гръмни някъде.
  • #26
    До Боб ( преди 2 години )
    Вероятно не знаеш, то си и личи, но отдавна има филтри и по бензиновите. Бензина не покрива новите еко стандарти, без филтри. Отделя също като дизела ФПЧ, оттам и нужда от филтри.
  • #25
    Георги ( преди 2 години )
    Карах В8 от премиерата му през 2015 до преди няколко месеца. С всичко горе-долу мога да се съглася, но по-голяма глупост от тази, че няма място на задните седалки, не бях чувал за тази кола. Може да е всичко, но пространството и неговата оптимизация са емблематични за модела и той превъзхожда по тях редица премиум автомобили от далеч по-висок клас. Процезирайте текстовете си. Предполагам това по невнимание е копирано от ревюто за друг автомобил. Весели празници!
  • #24
    Mustaine ( преди 2 години )
    Прекрасен автомобил. Не знам дали всички коментиращи и раздаващи присъди тук са карали точно B8, аз вече 5 години карам точно тази модификация и мога да споделя само положителни впечатления. Разбира се доста неща зависят от версията и екстрите, в моя конкретен случай със 190кс, 4 motion и DSG нямам от какво да се оплача
  • #23
    Киро ( преди 2 години )
    Аз не виждам смисъл от Пасат - скъп е за това, което предлага. По-добре Е класа ако е за лични нужди. Или ако се цели нещо в тоя клас за служебна - по-добре Тойота Камри или Шкода Супърб. Много надценен е Пасата, тия си повярваха, че е премиум марка.
  • #22
    Дедов ( преди 2 години )
    Истината е че ,се правиха коли от инженери. А СЕГА СЕ ПРАВЯТ ОТ МЕНИНДЖЕРИ .
  • #21
    Боб ( преди 2 години )
    Проблемни двигатели и скоростни кутии.Усложнени до немай къде,само да се набутва потребителя с ремонти.Тая ниша им е най вървежна на ВАГ групата.Кой неноRмалник друг ще сложи филтър за твърди частици на бензинов автомобил?!Плюсовете са,че автомонтьорите се изхранват от тях до девето коляно!Дизйана им е меко казано грозен и еднообразен.Проблемни вериги и обтегачи!!!
fallback
Последни