fallback

5 преимущества, 5 недостатъка и 5 конкурента на VW Passat B8

Добра динамика и по-слаба шумоизолация са сред основните плюсове и минуси на модела

Volkswagen Passat се появява на бял свят през далечната вече 1973 година и много бързо се превръща в един от бестселърите на германската компания. У нас, а и по цял свят, този модел е особено популярен.

През годините се превръща в един от най-известните и най-продавани автомобили в света. Сега ви припомняме накратко основните предимства и недостатъци на модела, който през своя дълъг живот сменя осем поколения. Всички те са специални, но ние ще се спрем на най-новата версия на автомобила - Passat B8, последната актуализация на който е през 2019 година. Тогава B8 получи т.нар. фейслифт. Лицето му беше "стегнато" и бяха инсталирани редица технологии от премиум марките на концерна.

Екстериорът е почти идентичен с този на предшественика, въпреки че новите форми и преработените предни и задни брони му придават малко по-динамичен вид. Основният акцент на новата версия е салонът, където благодарение на новия хардуер и софтуер дигиталният кокпит е значително подобрен спрямо предишния Active Info Display.

Всички бензинови двигатели са с филтър за твърди частици, като в гамата бе добавен и нов дизелов агрегат: 2,0-литров TDI Evo. Той е с мощност 150 конски сили и отделя 10 g/100 km по-малко CO2 от своя предшественик.

Гамата от бензинови двигатели беше оборудвана с три нови двигателя с мощност съответно 150, 190 и 272 конски сили. Що се отнася до преимуществата на автомобила пред преките му конкуренти, то те са:

Динамика

Контрол

Външен вид

Просторен багажник

Ефективни LED фарове

Висококачествена сглобка

Колкото и да се смята за добър, последната версия на Passat си има и своите недостатъци. А най-основните, пак сравнени с преките конкуренти, са:

Несигурност при шофиране с висока скорост (над 140 км/ч)

По-слаба шумоизолация

Недостатъчно място на задната седалка

Проблемно окачване

Нисък просвет

VW Passat е част от един от най-оспорваните сегменти, като преките му конкуренти на на световните пазари в този клас са:

Volvo S60

Ford Mondeo

Honda Accord

Kia Optima

fallback
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    Пасатора не го ли закриха вече, толкова по-добри коли има вече ит която марка се сетите.
  • #19
    цензура , майна ( преди 2 години )
    това че слагате звездички на обидни думи го разбирам, че си пишете сами коментари -тоже , ама да променяте думи от коментарите !?
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    Единственият недостатък е че е нисък , но за сметка на това като се натоварим цялото семейство с куфарите и тръгнем по магистралата - "залепва" и тея фантазии за нестабилност при 140 може да ги разправяте на малките деца
  • #17
    Павел Николаев ( преди 2 години )
    Единственият минус като карам моят Б8 със скорост 140км/ч е дилемата дали да не карам със 170км/ч. Шумоизолацията драги ми читатели и писатели ... и по-точно шумът в Б8 е в следствие на некадърните ни пътища, а не на шумоизолацията, която според мен е на ниво. Ако писателя обаче сравнява шумоизолацията с S class или нещо по-върхово ... няма да споря с него :D
  • #16
    До Ползващ ( преди 2 години )
    Водната помпа се проектира да изкарва смяна на ангренаж. Смяната й е задължителна с ангренажа. 180к за водна помпа си е супер.
  • #15
    ПАЦО ТИГЪРА ( преди 2 години )
    Ей пацо, тия смешки тойота и кия ли ги сложи като конглокенти на Пасата? Хахахахахахахаха НЕ МЕ РАЗСМИВАЙ ПАЦКА
  • #14
    Ползващ ( преди 2 години )
    Има си вибрации на ниски обороти при Дсг. Водната помпа не изкарва 210к Смених я с ангренажа на 180. Масов проблем е протичане на семеринга на коляновия вал, което гаранцията не го покрива.
  • #13
    Мне ( преди 2 години )
    Единствената несигурност, която имам с Б8 при 140 е дали карам с 80 или 140 - и в двата случая е еднакво тиха. Подозирам, че авторът дори не е сядал в този модел. Колата е почти на нивото на премиум марките.
  • #12
    До 8-мия ден ( преди 2 години )
    Ти какво очакваш? Всеки следващ модел изграден от нула? Така ли е при Тойота, Хонда, БМВ? На моя Б8, мотора няма нищо общо дори с предния мотор на Б8. Само кс са същите. ДСГто като първото ли е? Или търпи някаква еволюция? Имал съм всички Пасати без Б1 и недоразуменията Б5 и Б5,5 където наистина няма много нововъведения, затова е и половинка.
  • #11
    Влад ( преди 2 години )
    Най-интересното е защо не се споменава като конглокент най-продаваната в света кола в този сегмент toyota camry.
fallback
Последни