IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Експерти посочиха 5-те най-вредни шофьорски навика

Тези действия обикновено водят до сериозни и скъпи ремонти

Голяма част от шофьорите са на мнение, че техните навици, придобити през годините, могат сериозна да навредят на автомобилите им. Това обаче съвсем не е така, предупреждават експерти, които са категорични, че именно начинът на управление на превозното средство е особено голяма важност за тяхното състояние.

В случая специалистите от изданието 100km посочиха 5 вредни шофьорски привички, които съсипват автомобила. Съответно, това води до ремонти, а те удрят по джоба на собственика. Всеки един от тях може да бъде избегнат, при това много лесно, като така ще бъдат предотвратени бъдещи неприятност.

5-те най-вредни шофьорски навика (ГАЛЕРИЯ):



 

0 от 500
  • #5
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До5-ти живея на село, на 1 км от магистрала съм. Всеки ден припалвам към работа и карам 1 км по права линия с 80 после скачам на 120. Не съм имал проблеми.
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 3Ти на магистрала ли паркираш за през ноща ?
  • #3
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Писач, драскач, гугъл транслейт гейбой! Веселипразници и догодина пак бози!
  • #2
    27 rate up comment 2 rate down comment
    Бат Ваню ( преди 2 години )
    Същия ефект се постига като отпуснеш спирачката точно пред бабуната и така предницата олеква и се минава много "по-безболезнено".
  • #1
    25 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Това с не намалянето на легналия полицай със сигурност не е по-вредно от рязкото намаляне, освен ако скороста не е много висока, но в градски условия където по принцип има лежащи полицаи, скороста трябва да е около 30-40км.ч. Ако с висока скорост натиснем рязко спирачката пред бабуната, цялото тегло на автомобила отива напред и се забива във бабуната, най-добре е да намалите пред нея леко и да подадете леко газ при преминаването, така премествате тежеста назад и олеква предното окачване.