fallback

Вижте какво се случва с Tesla Model S след 700 000 км пробег

Седанът във версия 70D е със сменени електромотор и батерия (ВИДЕО)

Едно от основните притеснения, които потенциалните собственици на електромобили имат, освен обхвата на шофиране и инфраструктурата за зареждане, е надеждността. След повече от век доминиране на двигателя с вътрешно горене е напълно разбираемо, че някои хора не са склонни да преминат изцяло на електричество, страхувайки се, че новата технология все още не се е доказала.

За тези хора е добре да изгледат видеоклипове с електромобили с голям пробег, тъй като няма нищо по-убедително от информация от първа ръка от хора, които са притежавали електромобили и са им навъртели сериозен пробег. В случая тази Tesla Model S 70D отговаря на условията, тъй като до момента е изминала 682 360 км и вероятно е един от електромобилите с с най-голям пробег в света.

Първият собственик на колата я е използвал за Uber и това обяснява навъртените километри. Електромобилът е препродаден, като е запазил по-голяма част от задвижването си. Все пак предният електромотор е сменен при пробег от 611 500 км, а батерията още при 402 335 км, като собственикът се е възползвал от факта, че този Model S е с неограничена гаранция за пробега.

Освен предния мотор и акумулатора, тази Tesla Model S също така е сменили почти цялото задно окачване, както и елементи от предното, като това е станало на 603 500км. Малко преди това – при пробег от 540 000 км са смени блока за управление на мултимедийната система, както и компресорът на климатика – на 482 000 км.

fallback
  • #35
    Opiten ( преди 2 години )
    Момци, ще ви обясня аз сега... Големия проблем с електро-колите е "измисления" висок пробег! Никой не си задава въпроса тези коли с пробег при едно зареждане например от 600км - дали правят този пробег със включени: муз. уредба , светлини, парно, интернет, навигация, и всичките му там осталани екстрички по таблото, или без тях!!! Само от парното (ако е малко по-люта зима и то е позасилено), от личен опит знам, как процентите заряд падат с минути, така, че да ти се завие свят!!!!!
  • #34
    Жоро ( преди 2 години )
    Карам такава кола от над година, изминах 60000 км по нашите прекрасни пътища и за момента съм сменил 2 биалетки. Колата е старичка (2014) и батерията беше 15 % деградирала, когато я взех. Сега е 16 %. Спестените пари от гориво и поддръжка наближават 10000 лв. Много е вероятно статията да е съвсем истинска, надявам се до 400000 км да правя само окачване, но ще видим.
  • #33
    До Иванов ( преди 2 години )
    Лъжата за тревата е голяма. От трева се затъпява, доказано.
  • #32
    Иванов до 31 ( преди 2 години )
    Ти добре ли си? Половин Америка пуши трева. Тревата е доказано по- безвредна от алкохола. А у нас , 3/4 от населението се налива с ракия и то домашномсварена от *** и захар. Ако ти не докосваш нищо, си е твой проблем. Нормалните хора имат нужда да разпуснат с нещо. Само лудите са неуморни.
  • #31
    Иванов ( преди 2 години )
    Всички сериозни смени са след 400 000 км. Една модерна бензинова кола не може да изкара толкова. Няма повече кво да се каже.
  • #30
    Петър ( преди 2 години )
    Изтеглете си сервизната книжка на дадения модел и ще видите истината,а също може да изчислите колко време е нужно да направиш километрите
  • #29
    До Петрофф ( преди 2 години )
    Ти какъв си ***, чак ме е срам без да си ме излагал... значи до моренцето със 190 - 200 тряя ти земат книжката приятелче. А да ми обясняваш кой как и защо... и ти колко си разумен, и как имаш някви съмнителни шофьорски морали... как може да казваш, че си образован, а да си такова тъпо изпълнение... фиат мултипла на човечеството...
  • #28
    До 29 ( преди 2 години )
    Абе ***, ти къде живееш, какво караш и по кой пътища. Ако не си разбрал сме в 21 век. Ако си пенсионер, или живееш в некой бункер е време да излезеш на "въздух" и да разбереш, че живота е доста, доста забързан и динамичен.
  • #27
    Petroff ( преди 2 години )
    И да се съобразява максимално с околните. Казвам ти го, защото сигурно си от тези с проблем- я с вестибуларен апарат,я си егоцентрик с комплекс, или скръндза караща 20 годишна кола последно поддържана преди 10, или си просто депресиран. Незнам , но проблема си е твой. Карал съм чужди коли, в които и 90 км./ ч ми се разтреперват коленцата, защото са в"уникално" състояние. Е собственик на такава кола какво да си мисли - кой луд кара с 200км.
  • #26
    Petroff ( преди 2 години )
    Бензине, Не знам какво караш , а и не ме интересува. Аз карам сравнително нова кола , със сравнително мощен двигател. И да смятам, че е нормално на хубав път , с добра видимост, с ниска натовареност да караш 200- 230 км. Това което не правя обаче е да карам в града с превишена скорост, да изправим когато съм на път с една лента и нямам видимост,. Също не карам със 100 км./ч в лявата лента на магистралата. Образован съм достатъчно да знам, че човек трябва да си подържа автомобила в изправност
fallback
Последни