fallback

Lancia ще се равнява по Mercedes-Benz

Италианската марка ще стреми към рентабилност вместо към обеми на производство

Един модел за един пазар – това в момента представлява марката Lancia. Това не звучи добре за автомобилен производител, но нещата трябва да се променят през следващите години. Новата стратегия за продажби извън Италия вече е в сила и шефът на Lancia Лука Наполитано е представил своя 10-годишен план за бъдещето на бранда пред главния изпълнителен директор на Stellantis Карлос Таварес, съобщава Automotive News Europe.

Идеята е под крилото на Stellantias италианската марка да се превърне в първокласен автомобилен производител, който да се стреми към рентабилност вместо към обеми. А за постигането на тази цел трябва да се следва правилния еталон, който очевидно в случая е Mercedes-Benz.

„Би било наивно да кажа, че ще се конкурираме с Mercedes-Benz, но именно тази марка е примерът, които ще следваме и по която ще се равняваме“, обясни Наполитано, като уточни, че става дума най-вече за прехода към електрификация, който пое и германският премиум-производител.

Първоначалната цел на Lancia е завръщане Европа, като Германия и Франция са в челните редици на офанзивата. Това е така, защото преминаването към електрификация е най-бързо и в двете страни, както и Испания, Белгия, Австрия и скандинавските държави, които също ще играят важна роля за бъдещето на италианската марка.

„Нашата агресивна стратегия за електрификация и фокусът ни върху пазарните сегменти, които са много силни в Европа, ще ни помогнат. Стратегията ни предвижда да има 100 точки да продажба на Lancia в 60 града в Европа. Тези магазини ще бъдат споделени с други марки на Stellantis“, каза още Наполитано.

Важно роля ще играят и онлайн-продажбите, като целта е купуването на нов автомобил по този начин да става възможно най-бързо. За целта, разбира се, трябва да се увеличи и гамата на Lancia, като още през 2024 г. ще излезе нов Ypsilon, който ще се предлага в хибриден и в електрически вариант. Две години по-късно компанията ще пусна компактен кросоувър, а през 2028 г. и малък хечбек, като и двата ще бъдат с изцяло електрическо задвижване.

fallback
  • #7
    Lancista ( преди 2 години )
    Ще се справят! Ланча са измислили половината неща в тази индустрия! Ще се завърнат с гръм и трясък - мощта на FCA е зад тях!
  • #6
    Смех ( преди 2 години )
    А то па немците не ги бута държавата че с тия в8 никакви еконорми не чокривят добре че мама Меркел помагаше.А па Донгфенг кка напрявиха парите с яко крадене от западняците 90-те
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Нищо не са им разсипали немците, просто англичаните и италианците произвеждаха доста по-чупливи модели от немците и факторът пазар ги унищожи. Просто няма италиански или английски автомобил, който е по-качествен от немския такъв! Пак че са немците, че иначе марки като Бентли, Ролс-Ройс и Ламборгини нямаше да ги има! Французите предлагат малко по-качествени автомобили, но пак са далече от немците като качество! Но са супер шовинисти и това ти спасява към момента, заедно с китайските пари!
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Немците разбиха англииското и италианското авромобилостроения за да си разчистят пътя изкупиха Бентли Ролс Мини и тн опитаха и с френското но фрянцузите ги смазаха дори в БГ Рено и Дачия са топ по продажби.Италианците позволиха на немчугите да им убият Алфа и Ланча ама после се усетиха отказаха на мошеника Пиех да му продадат Алфа и се сляха с французите от Пежо
  • #3
    про рацер ( преди 2 години )
    Признавам си, че си падам малко секта на тема японско и бмв, но ако бях младеж през 80-те сигурно щяха да са ми топ марка. Легендарни модели, мачкащи в ралитата, иновации, дизайн... А сега... бутикови геймобили, които се харчат само в Италия. Честно казано надявам се да греша, но не вярвам да се възродят въпреки гръмките обещания. Да си бутат Алфата, доколкото могат и да не се разпиляват, че и без това няма да им е лесно в новите електро реалности.
  • #2
    :) :) :) :) :) ( преди 2 години )
    Но с миналото не може да живеем. Точно за това е факт, че тази марка е минало, както е минало и Алфа Ромео, защото и те буквално линеят. Факт е също, че от жабите не става нищо, защото ако не ги подхване някой, те са гола вода, както е и Ламборджини, защото те имат късмет да са собственост на ФВ.
  • #1
    Toтално ( преди 2 години )
    я съсипаха тази марка жабарите... А наистина е марка със славна история. През 70-те и 80-те години Ланчия е била номер 1 в ралитата. През 30-те години са правили уникални луксозни модели. Много технически иновации за създадени точно от Ланчия. Хората които наистина се интересуват от автомобили знаят.
fallback
Последни