fallback

9 неща, които радват и дразнят собствениците на Toyota

Сред тях са легендарна надеждност и трудно внедряване на нови технологии

Toyota е най-големият автомобилен производител на планетата, като през годините японската компания е събрала огромна армия от верни фенове. Те са привлечени от качествата на автомобилите на марката, но има и неща, които не се харесват.

Това накара изданието Autonews да посочи 9 неща, които радват или дразнят собствениците на коли на Toyota. Сред тях са както легендарната надеждност, така и трудното внедряване на иновации, които са сред най-характерните черти на автомобилите от марката.

9 неща, които радват и дразнят собствениците на Toyota (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #22
    сепуко харакири ( преди 2 години )
    Пакистански мерцедес, евтинджос, морално остарял,кола за втора ръка хора, затова полулярен в Африка и Азия.Явен признак за неуважение към самия себе си.Най-съдената марка за интелектуални кражби.
  • #21
    Дифорс ( преди 2 години )
    Що се отнася до конглокентите със смяна на масла през 20-30 х. км. трябва да кажа, че и това не е точно така. Когато автомобила се ползва предимно в града се получава конденз, който компенсира разхода на масло, което пък влошава качествата си. При това положение е силно препоръчителна по-честа смяна на масло. При постоянно извънградско конденза почти липса, има преразход и се налага често доливане на масло, като по този начин то се обновява.
  • #20
    Дифорс ( преди 2 години )
    Аз като собственик на 20 автомобила за последните 20 години (от тях 7 Тойоти), мога да потвърдя писаното в статията, като уточнявам, че обслужванията отдавна не са през 10 000 км. Колите им са здрави, лесни са обслужване, непретенциозни и определено не са за комплексари.
  • #19
    анонимен ( преди 2 години )
    Седалките на Хонда и Тойота са от стари сиви вълнени чорапи
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    Ползвам Тойота версо 2014 г.Да турско производство,Да с мотор BMW,Да проектирана и произведена в Европа.Само накладки ,масло и филтри за 2 г.Абсолютно непрентециозна с приемлив интериор и управление и отлична звукоизолация.
  • #17
    Танчо ( преди 2 години )
    Само, който е имал тойота знае за каква здравина и надеждност става въпрос. Целият хейт по тойотите обикновено идва от хора, каращи немски и френски дъргели. Тойота са легендарни и неслучайно са номер едно в света! Това е кола, създадена да ти служи, а не ти да служиш на нея!
  • #16
    Hilux ( преди 2 години )
    От 2006 година карам само Тойота. Първата беше Приус, после още един и сега карам Хайлъкс. За тия години освен масла, филтри и накладки друго не съм сменял.
  • #15
    Audi ( преди 2 години )
    Японски ***.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Преди 8г от германско возило минахме на Равче сглобявано в Англия. Взехме го от автовоза на един пазарджишки автоджамбазин под носа на едни негови румънски клиенти прекупвачи. Въпреки че първоначално хвърлихме доста пари Равчето излезна много здраво. Според мен немските возила не отстъпват пред японското и са си също така добри.
  • #13
    нулевият ваксиниран ( преди 2 години )
    Всъщност в Тойота най-много дразни собственикът й ...
fallback
Последни