fallback

9 неща, които радват и дразнят собствениците на Toyota

Сред тях са легендарна надеждност и трудно внедряване на нови технологии

Toyota е най-големият автомобилен производител на планетата, като през годините японската компания е събрала огромна армия от верни фенове. Те са привлечени от качествата на автомобилите на марката, но има и неща, които не се харесват.

Това накара изданието Autonews да посочи 9 неща, които радват или дразнят собствениците на коли на Toyota. Сред тях са както легендарната надеждност, така и трудното внедряване на иновации, които са сред най-характерните черти на автомобилите от марката.

9 неща, които радват и дразнят собствениците на Toyota (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    Майстор-кара Ярис 20 ( преди 2 години )
    Супер е.Много е обемна отвътре.Дори задната седалка се мести и облегалка пада напред.Приятна возия.Страхотни спирачки(АТЕ накладки и нови дискове и барабани).Евтин,но приятен интериор,меки седалки.Добро парно и страхотен климатик.Пъргав и икономичен мотор(специална изпускателна система и свещи).Изключително надежден автомобил.Евтин за обслужване. Повечето втомобили Тойота са с ангренажна верига.ИЗКЛЮЧИТЕЛНО НАДЕЖДЕН И ПРИЯТЕН АВТОМОБИЛ!
  • #11
    112 ( преди 2 години )
    Като сменяш масло на 10000 км, няма турбо и т.н. е нормално толкова да са им надеждни автомобилите.
  • #10
    mufa ( преди 2 години )
    Имал съм 4 броя YARIS от 2006г насам и никога не са ме разочаровали, много здрави и качествени, влизам в сервиз само за смяна на масло и консумативи.Три години малко промяна с БМВ да готино кожа,музика вози добре, но станах приятел със сервизите и пак YARIS 1.8TS.Имам преки наблюдения, че японеца е страхотен.
  • #9
    Данаил ( преди 2 години )
    материалите в интериора , но това е нищо сравнено с това да киснеш по сервизите по цели дни , и да трошиш нерви и пари.Автомобилостроенето се промени из основи , и днес се вижда , че Японците и Корейците по нищо не отстъпват на европейските си конглокенти.
  • #8
    Данаил ( преди 2 години )
    Карах Мерцедес 12г. , тази машина направи всичко възможно повече да не гледам към тази марка.Имах възможност , и през тези години и отговарях на всички капризи , като се надявах това да спре , което и естествено не стана.Стигна се до там със страх да отида да си купя друг автомобил.Тръгнах за Голф 5 или Ауди А4 , но попаднах случайно на Авенсис от представител , и да ви кажа до ден днешен съм благодарен , че срещнах тази обява.Единствения минус според мен са материалите в интериора , но това...
  • #7
    Разбирачи ( преди 2 години )
    Ех много отворковци, само специалисти пишат. Тук в Германия много се напатиха от немските ***, всеки месец по сервизите... Масово минаха на японки и корейки. Едно време бяха немските коли добри. Карайте японка и си пейте, от личен опит. Ай със здраве.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    започнете от името и емблемата
  • #5
    България ( преди 2 години )
    От 10 години карам Хонда акорд 7 и Тойота Корола и мога само да кажа ,че съм супер доволен от 2 .За тези години ми се е налагало да сменям консумативи/масла филтри и части по окачването/.Преди това карах Ауди А6 взето директно от магазина за 1година смених всичко по нея остана само блок на ДВГ. По голям *** от така наречените германски премиум няма да намерите .Аз лично искам да разчитам на автомобила а не да се моля ще тръгне или не.Затова си взех тези а не газарски ***.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Като чета какво се счита за недостатъци, почвам да се замислям следващата ми кола да е Тойота.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Това с маслото е глупост, точно смяната на 10 хиляди особено ако се кара често на кратки разстояния, над 140 км. и други тежки условия на експлоатация удължава живота на двигателя.
fallback
Последни