fallback

Край на пътуването за Renault Talisman

Производството на седана спира в началото на 2022 година

С пристигането на Лука де Мео начело на групата Renault и обявяването на нова стратегия за марките на групата преди около година стана ясно, че гамата на френската марка ще претърпи доста промени. Някои модели ще бъдат спрени от производство, като първият от тях вече е известент, съобщава интернет-форумът Worldscoop.

Според информацията  от следващия февруари Renault спира производството на Talisman, който се задържа на конвейера 7 години. Още до края на този месец ще бъдат спрени версите с бензинови двигатели TCe и механични скорости, а след това ще дойде ред и на тези с автоматична трансмисия. Последни от конвейера ще слязат дизелите dCI със 160 и 190 к.с., като това ще стане през седмицата от 21 до 28 февруари.

Както и много други автомобили, в крайна сметка Talisman пострада от популярността на SUV-моделите, които са предпочитани от клиентите. Самият седан също имаше някои проблеми, част от които бяха отстранени при фейслифта през миналата година. На всичко отгоре той така и не получи хибридно задвижване, което е предпочитано от много фирми за служебен автомобили.

Renault Talisman няма да има директен заместител, тъй като френската марка предпочита да се съсредоточи върху пускането на нови модели, като се започне с Mégane E-Tech. Той ще бъде последван от кросоувърът Austral – директен наследник на Kadjar, който ще бъде представена следващата пролет. 

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    До 17,ами като не си компетентен няма и как да знаеш за да се сетиш. На БМВ пък малките двигатели ги везха директно от Пежо,когато бяха в тандем и се оказаха най-читави,както и този 1.5,за който споменаваш.С тези двигатели колите на Мерцедес и БМВ ги спасиха от изчезването им от авнтомобилната история.
  • #17
    Рено Талисман ( преди 2 години )
    До #17- тоя 1.5 двигател е пъти по- до ър от всички немски ***, дето светят като коледни елхи по таблата
  • #16
    до долния ( преди 2 години )
    и какви точно френски разработки ползват германците, че освен оня пропаднал двигател 1,5 дизел на рено се не сещам друго?!
  • #15
    Враг ( преди 2 години )
    Аман от коментарите на разбирачи които нямат представа от автомобили. И карат само 20 годишни глокници. Защото повечето немски премиум марки ползват френски агрегати или френски разработки. Но нормално нали българина е разбирач и затова кара 20 годишно автомобили на кредит. Може да на 30 години ама Ауди, Бмв а то преди 10 години му било последния сезон. И частите си купуват от антикварния магазин. Аман от разбирачи то затова държавата ни е такава. Защото Българина най разбира от коли, политика.
  • #14
    рено.БъГъ ( преди 2 години )
    Бравос на дилърчитътъ! Толко миносе нащракаха на рено-изедниците - ше има фастъчки за коледна премия!
  • #13
    До #12 ( преди 2 години )
    за това ли ти викат манчо шемета в Пловдив и околията? Да знаеш, че системното ползване на рено води до тежки и необратими ментални увреждания, като поредното доказателство си ти самия!
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Означава, че може да има отстъпки догодина, като разчистват наличните.
  • #11
    МАНЧО КАНАРА ПЛОВДИВ ( преди 2 години )
    С 3 РЕНА ШАМАТ ЛАГУНА 1 И 2 КУПЕНИ НА СТАРО! ТАКСИ СЪМ МИНАЛ 2.500 000 КМ. БЕЗ ОТВАРЯНЕ НА ДВИГАТЕЛ! НАЙ ВЕЛИКАТА ФИРМА!
  • #10
    Гама ( преди 2 години )
    Безспорно най-красивото и изпипано в детайлите Рено, неслучайно Мерцедес участваха активно при разработването му. Е, европейците си искат електрички и джипчета, дано да има къде да ги зареждат с тези цени на тока!
  • #9
    Dinoas ( преди 2 години )
    И Меган е нов модел от преди инфлацията 44г аре лука да се гази с танк
fallback
Последни