fallback

Край на пътуването за Renault Talisman

Производството на седана спира в началото на 2022 година

С пристигането на Лука де Мео начело на групата Renault и обявяването на нова стратегия за марките на групата преди около година стана ясно, че гамата на френската марка ще претърпи доста промени. Някои модели ще бъдат спрени от производство, като първият от тях вече е известент, съобщава интернет-форумът Worldscoop.

Според информацията  от следващия февруари Renault спира производството на Talisman, който се задържа на конвейера 7 години. Още до края на този месец ще бъдат спрени версите с бензинови двигатели TCe и механични скорости, а след това ще дойде ред и на тези с автоматична трансмисия. Последни от конвейера ще слязат дизелите dCI със 160 и 190 к.с., като това ще стане през седмицата от 21 до 28 февруари.

Както и много други автомобили, в крайна сметка Talisman пострада от популярността на SUV-моделите, които са предпочитани от клиентите. Самият седан също имаше някои проблеми, част от които бяха отстранени при фейслифта през миналата година. На всичко отгоре той така и не получи хибридно задвижване, което е предпочитано от много фирми за служебен автомобили.

Renault Talisman няма да има директен заместител, тъй като френската марка предпочита да се съсредоточи върху пускането на нови модели, като се започне с Mégane E-Tech. Той ще бъде последван от кросоувърът Austral – директен наследник на Kadjar, който ще бъде представена следващата пролет. 

fallback
  • #8
    Србин ( преди 2 години )
    Мачку, пичку и еличку не тражим!
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    306*
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Пежо 406 купе, 308, ситроените от 60те до 90те, та даже до първото поколение на С4...все коли с идентичност и характер....Аа сега голфове с миксери под капака и лед светлини....не, благодаря, по-добре дизелова шкода, поне знаеш, че плащаш и получаваш скука на колела с минимален комфорт.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Тия нещо много се насметоха... Имаше нещо като "фенове", но преминаването на електрички, псевдо джипки и спирането на, да кажем, вечните им бензинови двигатели ги направиха на нещо като фиат, опел и другите марки, които нещо не могат да си намерят място в бъдещето. Френските марки бяха с някак си изразена идентичност, сега се опитват да копират от всички и да угаждат на "пазари", което ги направи тотално безлични. Меган 2, Клио V6, първите два Еспейса, Сценик, R5, 19, 21 Quadra,Clio Williams..
  • #4
    #3 ( преди 2 години )
    ха ха ха!
  • #3
    рено.БъГъ ( преди 2 години )
    Бързу, бързу сичкити дилърчита да почвате сас минусите над рено-изедниците! Тия искът да променят статутквото ама нии си искаме реното! Колко по-трошливо толко повече паре и печалби за сметкъ на балъците.
  • #2
    не спирай ами... ( преди 2 години )
    закривай недоразумението рено!
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Ама то верно било имало такава кола?! Аз мислех, че оня рено-фена си измисля!! Явно е "много" разпространена!
fallback
Последни