IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota показа Corolla с 268 коня и 4х4

Спортната модификация получи двигателя на Yaris GR

Американското подразделение на компанията Toyota публикува в Instagram серия от снимки на на нова модификация на хечбека Corolla. Тя най-вероятно ще получи традиционното обозначение GR (Gazoo Racing).


Toyota GR Corolla


Това става ясно от индекса „ G16 GR Four”, който се вижда на един от корабните конвейери, край които е заснет автомобила. Това е вътрешно-фирменото обозначение на двигателя, който по-рано дебютира на спортната модификация на малкия хечбек Yaris GR.

Става дума за 1,6-литровия турбомотор с 3 цилиндъра, който на Yaris GR развива 268 к.с. и 360 Нм въртящ момент. Същата мощност ще получи и двигателя на Corolla GR, като това става ясно от цифрите „2“ и „68“, които се виждат на панелите на климатика.


Toyota GR Corolla


Обозначението „Four” в надписа на конвейера подсказва наличието на задвижване на четирите колела. Както и в случая с Yaris GR, новият хот-хеч ще получи по един диференциал Torsen на всяка ос.

Водачът може да избира между три режима - Normal, Sport и Track. Стандартно тягата се разпределя 60:40 в полза на задната ок, а при спортно движение 30:70. Ако се активира режим Track въртящият момент се разселя по равно между двете оси.


Toyota GR Corolla

Toyota GR Corolla

Предполага се, че премиерата на новата Toyota Corolla GR ще се състои в най-скоро време, а продажбите на автомобила ще стартират догодина.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Subaru на предно ве...страшен страйкър си, евала...легенда си
  • #11
    1 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    То не е усещане чиста физика 4х4 убива въртящият момент а лаунч контрола убива идеята за 4х4.Освен това колите със задно са мор фън ту драйв ин ани сиркъмстансес
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 ( преди 1 месец )
    Както един колега по-надолу беше писал - въпрос на вкус. Давам ти пример Меган РС и Сивик Тайп Р. Два хот хеча на, които винаги се състезават за рекорди по пистите. Уникална управляемост и баланс. Мислиш, че ако със сегашните им двигатели им добавиш 4х4 система те ще станат по-бързи ли. Това просто не е вярно. Не е лошо нещо 4х4 системата, но просто не винаги е необходима.
  • #9
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Anonimen ( преди 1 месец )
    Най-накрая японците преоткриха турбо бензина, сега остава да зарежат CVT-то. Иначе концепцията е супер, и само и задължително 4х4 (ако стандарта го позволява).
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Капитана ( преди 1 месец )
    който се вижда на един от "корабните конвейери"-поправете се изказа, за да сте точни-това са КОНТЕЙНЕРИ-разликата е огромна!
  • #7
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ей, големи специалисти тука. Малко били конете и трябвало само на предно. Пълни глупости говорите. Ама пълни! Колата ми е 222 к.с. 4х4 . Преди да я купя се чудел дали да не взема същата с предно. Хем по-евтина, хем по-икономична. Правих тест драйв на двете да видя има ли разлика. Уверявам ви, че има огромна разлика в полза на задвижването на 4-те колела. Така, че взех 4х4. Стабилност, усещане, ускорение и динамика по-добри. А зимата и на мокро разликата още повече проличава. Така, че само 4х4
  • #6
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Striker ( преди 1 месец )
    Без да съм няккакъв капацитет, според мен, 268к.с. на това купе, че и 4х4 отгоре, са му малко. Последно карах едно не много ново Легаси 4х4, с точно толкова коня. Да, има ряз, но не е нищо особено. По-добре беше да го олекотят максимално и да си му сложат 300к.с. само на предния мост.
  • #5
    3 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    дизайнерът на тойота да не би да е проектирал сешоари преди да го наемат
  • #4
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    На теория убива, на практика по-бърза. Има в тубата видео на финалният кръг на модифицирани сививици в САЩ. Един имаше с 4х4 и ги....
  • #3
    4 rate up comment 10 rate down comment
    До 1 ( преди 1 месец )
    Съгласен - тези 268 кс. и 350 нютонметра по-добре на предно. Но въпрос на вкус.