IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Петте най-надеждни премиум-кросоувъра на старо

Качеството си има цена, при това тя не е никак малка, предупреждават експерти

На теория един премиум-автомобили би трябвало да служи на собственика си вярно, тоест без сериозни повреди, в продължение на десетилетия. Всъщност това е почти невъзможно, особено ако автомобилът се ползва в тежки условия. Някои модели обаче все так са си завоювали репутация на особено надеждни, като намирането на информация за тях става лесно – в интернет редовно различни организации публикуват своите изследвания за качеството на употребявани автомобили.


кросоувъри


Може би най-добрият от тях е докладът на TUV (Германската асоциация за технически прегледи). Лидери в нея най-често са германски марки, като това не е изненада, защото в родината си те се карат повече от другите. През 2021 г. мозъчният тръст на TUV събра данни за неизправности на 8,8 млн превозни средства в категории „2 до 3 години", „4 до 5 години", „6 до 7 години", „8 до 9 години" и „от 10 до 11 години години."

В категорията „от 4 до 5 години" сред кросоувърите победи Porsche Macan. Останалото е горе-долу традиционно - „от 2 до 3 години" - Mercedes-Benz GLC (той беше начело и миналата година), а както обикновено моделите на Audi и BMW също записаха високи резултати. Това дава възможност и за определяне на петте най-надеждни модела от този клас.

Петте най-надеждни премиум-кросоувъра (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #36
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Калин ( преди 6 дни )
    Към 32 и толкова си шофьор,на крива ракета,въздуха и пречи.Аз живея в планината. При мен зима.та зима. Пада по -20,че някой път и повече,а снега по метър стига,че и повече. Имам Мерцедес на 14 години,дизел,задна предавка,няма 4х4Гуми Nokian и не съм имал проблеми,където казват,че Мерцедес ,БМВ... са "глокви" на сняг.Е,да не забравя; слагам и около 100кг товар,когато снегът е над 20-30см Карам колата от 8 години ,сега е на почти 500.000кмСменил съм 2-3 накрайници,оригинален акумулатор и с ...
  • #35
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Иии ( преди 1 месец )
    Повдигнати седани, това са само градски коли и то на по 30 хиляди километра,това ако е мерило за надеждност здраве му кажи
  • #34
    19 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това за 4х4 на хибридите на Лексус е вярно. Концепцията е недодялана. Така е и РАВ4. Но това не прави колите по-ненадеждни или по-некомфортни. Е, както по-долу ти споменах- ами минах през Мерцедес- нов- и ме разочарова по всички точки, както и служебните ни GLCта, на които за 80 000км им се раздрънка окачването. И предпочетох по-тихия, комфортния, просторния, нескърцащия, с истинска мека кожа и удобни седалки IS. Пожелавам ти приятни емоции с Мерцедеса, за мен обаче тази глава е затворена.
  • #33
    6 rate up comment 25 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хора, както казах, Лексус изостава във всеки един аспект от немците, съвсем обективно. Това, че вие имате ниски стандарти, не значи, че Лексус прави добри коли. Вие ще бъдете доволни и в Шкода или Ситроен. Дали сте си парите за Лексус на вятъра.
  • #32
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Патил ( преди 1 месец )
    Минах през Лексус, прословутия RX450! Това нещо се води за СУВ 4х4, хибрид, лъскав и т.н. Живея в Бояна на малко по-стъмно улица - ами през зимата въпросния Лексус закъсва и на сняг от 5см! Щото отпред се задвижва от истински бензинов мотор с над 200к.с. а отзад с измислено електромоторче, което след 2-3 напъна изхабява батерийката и е до там. Ами върнах се пак на Мерцедес - сигурното си е сигурно.
  • #31
    16 rate up comment 7 rate down comment
    До #30 ( преди 1 месец )
    Напълно съгласен съм. Това е и моят опит (изложен в постове 24, 26, 28, 29), но на фанатизирани клиенти, кланящи се на общото схващане за немския "премиум", насаден от продажното автомобилно лоби, това няма как да го обясниш. Не познавам нито един, който да си е купил Лексус и после да е съжалил. А всичките минаха преди това не само през Мерцедес. И, да, купувайки си LS500 имаш бая пари и можеш да си позволиш общо взето не малко. Та, не, гроздето не им е кисело!
  • #30
    19 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Повече хора които карат Лексус са минали през "премиум" марките и не са доволни. Вкючвам и себе си. Та ще е много трудно някой който никога не е имал такъв автомобил, да ми обяснява колко немската е по-хубава, като съм си патил достатъчно. И да има еденици здрави немски, но цената на вторичния пазар е достатъчно показателена, кое е здраво. И като сравним процента спрямо първоначалната цена, разбитаме кое е хубаво. А там само G класата от немските държи цена.
  • #29
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Продължение на долни ( преди 1 месец )
    Факт е, че Лексус изостанаха със свързаността на мултимедията с водача- поради безумната си консервативност, факт, който обаче не би ме накарал да дам 15% повече пари за новата С-класа с изкуствена кожа, по-лошо обезшумяване, скърцащ интериор даже на новите коли в шоутуума и 1,5 двигател, разработка на рено. Но, всеки с неговите си виждания и предпочитания :)
  • #28
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Сравнявам го с бившия ми личен автомобил- С220 с АМГ пакет. В бенца- изкуствена кожа, лошо обезшумяване, по-тесен. Интериорът е много далеч по-качествен от Бенца, в който за няма 60к км се разскърца всичко. И да, разбира се, че Лексусът е в неизгодна позиция в Европа- дължи се на малоумния маркетинг на Тойота. Сравнявам свдан със СУВ по конкретни сравними показатели- изработка на интериора, например. Всеки си кара това, което е избрал. Мерцедесът го харесвах много, но никога няма да го купя пак.
  • #27
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ок, вече е ясно, че си пристрастен заради личния си избор. IS беше в неизгодна позиция спрямо немците още когато излезе на пазара. От тогава, а това беше отдавна, почти не се е променял. Качеството на интериора може да се сравни с Шкода Октавия, най-много Пасат. Изостава спрямо преките си конкYренти във всеки аспект. И откъде въобще ти хрумна да сравняваш джип със седан?