fallback

Искате да сте в крак с времето - трябва ви хибридна кола!

В класацията на най-добрите модели със смесено задвижване преобладават японски автомобили

Към днешна дата хибридните автомобили се смятат за най-практични и същевременно екологични. Те, според много от специалистите, са преходен етап към пълната електрификация, но ще се задържат "на повърхността" поне още 6-7 години. Или поне такива са прогнозите.

Така или иначе в момента този вид автомобил са най-смислени, когато говорим за нови коли. С тях имате възможност да се движите в града само на електрическа тяга (plug-in хибридите са с автономен пробег на ток от около 50-ина км.), но в същото време имате ДВГ под капака, с което можете да пътувате на дълги разстояния.

Та, ако сте съгласни с нас и имате интерес към подобни превозни средства, то за вас ще е полезно последното проучване на портала iSeeCars, което ни показва кои са най-добрите хибриди. Специалистите са ги разделили в четири категории - хибридни коли, луксозни хибридни автомобили, хибридни SUV-та и луксозни хибридни SUV-та.

Интересно е, че първите места и в четирите категории се държат от японски модели. А като цяло и в четирите категории преобладават основно модели от Страната на изгряващото слънце, като на своеобразните почетни стълбички успяват да се качат само два европейски и един американски хибрид. Европейските предложения идват от Mercedes и от VW.

Що се отнася до проучването, то автомобилите се класират по следния начин. Класацията за най-добри автомобили на iSeeCars се изчислява въз основа на най-новите изследвания е данни на Националната администрация за безопасност на движението по пътищата (NHTSA).

Анализирани са данни от над 24 милиона нови и употребявани превозни средства, сред които и въпросните хибриди. Тези данни са комбинирани с оценките за безопасност на NHTSA и след това по сложна скала превозните средства с най-високи средни резултати печелят място в класацията.

fallback
  • #22
    asd ( преди 2 години )
    Аз си купих плъгин хибрид по желание и съм супер доволен!
  • #21
    Хсххд ( преди 2 години )
    Те хибридите са изгодни единствено защото спестяваш пари от такси..за България може и да не е така
  • #20
    До питащ ( преди 2 години )
    Батерията е топ. Никакви грижи няма за 11 г. Има Приуси на 20 и повече г. с оригинални батерии. Не случайно батерията е никел метал хидрид, а не литиево йонна, защото живота и е огромен. От Тойота добре са помислили по въпроса. Друг е въпроса, че цялата батерия не умира изведнъж. Разделена е на клетки и можеш да си сменяш клетките единично, а не цялата батерия, която изобщо не е скъпа, както е при др.марки.
  • #19
    Лексус ( преди 2 години )
    Лексус RX400h модел 2005Без коментар батерия ,тяга всичко е 6
  • #18
    Питащ ( преди 2 години )
    До #23 - как стоят нещата с батерията след 11г.? Питам сериозно.
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    От 11 години карам хибрид на Toyota, а именно Prius трета генерация. Невероятно здрава икономична и надеждна кола се оказа Приуса. Освен консумативи нищо друго не е сменено по колата и не се чупило. Среден разход през зимата около 5 на сто, а през по-топлото време на годината е около 4 на сто и под 4 пада дори. В момента колата я кара жена ми, а аз съм с Рав 4 хибрид. Рав-ката има разход един литър отгоре, а е 222 к. с. и е 4 х 4. Какво му трябва повече на човека...
  • #16
    Нанекомудедова ( преди 2 години )
    Бай *** харесва само Мерцедес S class, Audi Q7 защото мутрити ги карат....а си кара немски изхвърлени нафтови печки. Какво го занимавате с нови технологии
  • #15
    Лексус ( преди 2 години )
    Новият Lexus NX300+ е двоен хибрид - единият двигател е плъг-ин, а като му се изцеди батерията минава на обикновен хибрид, чийто атмосферен двигател зарежда батериите.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    От хибридите бих карал само Нисан Ноут ЕПауър, на който двигателя му служи само като генератор.
  • #13
    Докторът ( преди 2 години )
    Вие нормални ли сте? Това са ужасни автомобили.
fallback
Последни