fallback

Искате да сте в крак с времето - трябва ви хибридна кола!

В класацията на най-добрите модели със смесено задвижване преобладават японски автомобили

Към днешна дата хибридните автомобили се смятат за най-практични и същевременно екологични. Те, според много от специалистите, са преходен етап към пълната електрификация, но ще се задържат "на повърхността" поне още 6-7 години. Или поне такива са прогнозите.

Така или иначе в момента този вид автомобил са най-смислени, когато говорим за нови коли. С тях имате възможност да се движите в града само на електрическа тяга (plug-in хибридите са с автономен пробег на ток от около 50-ина км.), но в същото време имате ДВГ под капака, с което можете да пътувате на дълги разстояния.

Та, ако сте съгласни с нас и имате интерес към подобни превозни средства, то за вас ще е полезно последното проучване на портала iSeeCars, което ни показва кои са най-добрите хибриди. Специалистите са ги разделили в четири категории - хибридни коли, луксозни хибридни автомобили, хибридни SUV-та и луксозни хибридни SUV-та.

Интересно е, че първите места и в четирите категории се държат от японски модели. А като цяло и в четирите категории преобладават основно модели от Страната на изгряващото слънце, като на своеобразните почетни стълбички успяват да се качат само два европейски и един американски хибрид. Европейските предложения идват от Mercedes и от VW.

Що се отнася до проучването, то автомобилите се класират по следния начин. Класацията за най-добри автомобили на iSeeCars се изчислява въз основа на най-новите изследвания е данни на Националната администрация за безопасност на движението по пътищата (NHTSA).

Анализирани са данни от над 24 милиона нови и употребявани превозни средства, сред които и въпросните хибриди. Тези данни са комбинирани с оценките за безопасност на NHTSA и след това по сложна скала превозните средства с най-високи средни резултати печелят място в класацията.

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Градските коли трябва да са малки, а тук не виждам нито един малък хибрид. Голямата кола се кара по-малко в града, което малко обезсмисля хибридната технология от своя страна.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Технологично сложни, капризни и податливи на дефекти, скъпа поддръжка и обслужване, висока цена, неясни перспективи и хоризонти за притежаване и препродажба. Верно ли, че ако се кара само градско на ток, двг нямал нужда от смяна на маслото :)))
fallback
Последни