IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Екология и високи технологии – ето я обновената Skoda Karoq

Кросоувърът на чехите ще се предлаа с 3 бензинови и 2 дизелови мотора

Skoda представи компактния кросоувър Karoq преди четири години, а сега дойде времето и за първата сериозна актуализация на модела. При него няма изненади в дизайна, като големите промени са в технологии и по-екологичния интериор.


Skoda Karoq


Обновеният кросоувър се различава по релефните брони, по-широката шестоъгълна радиаторна решетка и стеснените светлини, които са с различна форма. За първи път за модела се предлага матрична оптика. В базовата версия фаровете и светлините са с LED-технология, като още в ниските нива на оборудване се предлагат „динамични“ мигачи и анимация за добре дошли.

Салонът е получил допълнителен пакет „Еко", който осигурява облицовка от растителни и рециклирани материали. Срещу допълнително заплащане предната пътническа седалка може да се регулира електрически. Декорът на панела и тапицерията на вратите зависи от оборудването - версията Ambition разчита на вложки Unique Chrome, а Style - на лъскави черни елементи Piano Black.


Skoda Karoq


Всички версии на модела имат цифрово табло с 8-инчов дисплей, като срещу доплащане той може да бъде заменен с 10,25-инчов. Диагоналът на мултимедийната система варира от 6,5 до 8 инча, като тя поддържа Android Auto и Apple CarPlay. Предлага се безжично зареждане и аудио-система Canton.

Чехите обръщат и сериозно внимание на безопасността, като кросоувърът има 9 въздушни възглавници, адаптивен круиз-контрол, системи за аварийно спиране и наблюдение на мъртвите зони, както и асистенти за паркиране и функция за контрол на напускане на лентата. Тя разпознава временна маркировка и предупредителните знаци за извършване на ремонти на пътя.

Още снимки на обновената Skoda Karoq - вижте в галерията:


Обновеният Karoq ще се предлага с 5 двигателя – 3 бензинови и 2 дизела, като всички са с турбокомпресор. Бензиновата гама включва 1,0-литров мотор със 115 к.с., 1,5-литров със 150 к.с. и 2,0-литров със 190 к.с. Дизеловите опции са 2,0-литрови със 120 и 150 к.с. Всички двигатели са съчетани с 6-степенна ръчна или 7-степенна автоматична скоростна кутия, като изключение прави само 1,0-литровият мотор, който е с механични скорости.

Снимки: Skoda

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Братованов ( преди 5 месеца )
    Всичко е копирано от КИА.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 5 месеца )
    Карам такава от 2 години и съм доволен.За коментаторите, мача Левски-ЦСКА приключи много отдавна. ПС. Гроздето е кисело казала лисицата.
  • #6
    10 rate up comment 1 rate down comment
    До номер 1 ( преди 5 месеца )
    Всъщност много си далече от истината, ама наистина много! Добре е да влезеш в 2021 година и да разбереш, че новите бензинови двигатели не само са с чудесна динамика, но и са супер икономични! На практика няма голям смисъл да си вземаш дизел, от 2014 карам 1.2 TSI и разходът ми е 4.8-5.2 извънградско и 6.5-7.0 градско при пуснат постоянно климатроник.
  • #5
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    То и ти ако държеше на ученето щеше да пишеш грамотно
  • #4
    1 rate up comment 2 rate down comment
    2cv ( преди 5 месеца )
    Може ли авторът да поясни,кои са високите технологий,че от текста не става ясно.Просто много личи как искате да внушавате ,че определени марки са много напред според вас и как други са много изостанали.Ако държите на професионализма ще бъдете по- безпристрасни.
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Киро ( преди 5 месеца )
    За нашенци - казва за Карок, а не Кароя. Съдейки по масовата неграмотност и писането на име на, като Mariq, Tanq и тн.
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Петърчо, вземи да си поправиш поне правописните грешки в статията, бива ли да си такъв мързел. Ще поръчам на дедА ти Коледа да ти донесе един буквар, малко от малко да се научиш да пишеш. Не знам кой те нае за тая длъжност, не ставаш.
  • #1
    7 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    1.0 на тази тухла?! Кое точно му е еко? Това на магистрала ще е 10/100 и при 100-110.. Да не говорим, за обикновен път - това няма шанс да изпревари нищо освен каручка и то ако се спуска.