IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW представи най-мощния модел в историята си

Кросоувърът XM e самостоятелна разработка на M-подразделението на баварците

Германският производител BMW представи големия си кросоувър Concept XM. Това е първият хибрид BMW M и едва втори самостоятелен модел на спортното подразделение на марката след купето M1 от 70-те години на миналия век. А серийният му вариант, който ще излезе догодина, ще бъде и най-мощният автомобил в историята на баварската марка.


BMW Concept XM


Трябва да свикваме и с друго – това „лице“ вече ще се използва за всички основни модели на BMW, като се започне от 5-Series. Неговите основни характеристики са огромните „ноздри“ на решетката на радиатора, кухина с емблемата на марката между тях и двуетажна оптика, като отгоре са светлините и мигачите, докато основните фарове са разположени по-ниско.

Въпреки че е изграден на същата платформа като на моделите X5, X6 и X7, новият флагмана на марката има напълно оригинална каросерия. Задната част се различава от всичко, което сме виждали до момента, а двете емблеми в горната част на стъклото на багажника са препратка към оригиналното BMW M1, което имаше подобна форма на капака на двигателя.


BMW Concept XM


Интериорът на концептуалния модел е разделен на две цветови зони – отпред е познатият кокпит с високо разположен централен тунел, а на вторият ред е така наречения М Lounge с мек заден диван. Извитият екран на интрефейса пред водача, съчетаващ приборен панел и дисплей на информационно-развлекателната система вече е познат от серийните BMW iX и i4.


BMW Concept XM


Силовият агрегат на BMW Concept XM се състои от 4,4-литров V8 двигател и електромотор със съвкупна мощност от 750 к.с. и 1000 Нм. Само на електричество кросоувърът може да измине до 80 км по цикъла WLTP, а това го прави не само най-мощният, но и най-екологичният (извън електромобилите) граждански модел на баварците.

От BMW посочват, че серийният модел, изграден изцяло на концепта, ще бъде качен на конвейера през 2022 г. Производството на XM ще се осъществява в завода в Спартенбърг (Южна Каролина), където се правят всички кросоувъри на марката без X1 и X2. Цените все още не са обявени, но се очаква да стартират от около 130 000 - 150 000 евро.

Още снимки на най-мощното BMW - вижте в галерията:

Снимки: BMW

0 от 500
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Stand art ( преди 1 месец )
    Do #10 i #6 razmqhte me
  • #34
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Потурко ( преди 1 месец )
    Идеята е да конглокират Урус и ми се струва че са успели. Ако базовата цена тръгва наистина с 50000 евро по-малко от Ламбото имат шанс да им се получи! Стилистиката е в същия диапазон, а двигателя според мен е по-добър от TFSI - то на Урус! Останалите специалисти тъдява да си карат грозните ванове и дачийки и да дерзаят!
  • #33
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Аз не знам защо има такова мрънкане, това си е съвсем приличен автомобил, сега пуснали са нетипичен дизайн за бмв но ако погледнете последното изпълнение на марцедес , наречено майбах проект , офроуд и не знам си какво, това бмв е направо красавец.
  • #32
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Д-р Исня ( преди 1 месец )
    Това ми отключи шизофренията. Така му се изхилих като го видях, че в същия този момент ревнах!
  • #31
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Варко ( преди 1 месец )
    Тоя варел ако ми го подарят - веднага го продавам. Ще си купя гарсониера в кв. Лозенец. Може пък 150кв.м в Дружба 2. Много хубав кратал. Гледката е за предпочитане пред тази на БмВто.
  • #30
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Mashoni ( преди 1 месец )
    Чакаме го Тия къде много знаят нека си карат шкодите
  • #29
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Име ( преди 1 месец )
    Сега очаквам Ситроен да съдят БМВ за правата върху името ХМ.
  • #28
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Lancista per Sempre ( преди 1 месец )
    ИЗВРАТЕНИЯ!
  • #27
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Според мен това не е лошо, просто бмв имаха до скоро строга философия да правят общо взето консервативни преходни заигравки с външния вид и така много години едно и също . Времената се променят, това според мен е доста ексцентрично, грубо и агресивно но ми харесва, останалите автомобилни компании вървят по същия този път, и тесла прави доста спорни неща особенно пикапа или джип КИБЕР НЕ ЗНАМ СИ КАКВО , КАТО ТУХЛА Е- ама нали виждате!!!!!!
  • #26
    10 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    BMW никога не са правили красиви коли но тук вече наистина удрят дъното и копаят още надолу. Признавам че до преди няколко години имаха и добри модела с приятен дизайн като Е46, Е39, Е90, F10, и Z4. Всичко друго си е грозотия в различна степен.